• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
1

رشد ۹۵ درصدی مبلغ، اعتبارات اسنادی ریالی صادره پست بانک ایران تا پایان مرداد ماه سال جاری

  • کد خبر : 142672
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
رشد ۹۵ درصدی مبلغ، اعتبارات اسنادی ریالی صادره پست بانک ایران تا پایان مرداد ماه سال جاری
گزارش اداره کل اعتبارات پست بانک ایران از رشد ۹۵ درصدی مبلغ اعتبارات اسنادی ریالی صادره بانک تا پایان مردادماه سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر می‌دهد و افزاید: با ارزیابی ماهانه مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران، طی ماه گذشته تعداد اعتبارات اسنادی ریالی ۵۶ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۲رشد داشته است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس گزارش اداره کل اعتبارات بانک، مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران، به طور متوسط ۷۲ درصد تعهدات بانک، برای صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی را بر طبق اهداف کمی، پایش و پویش بانک در سال  ۱۴۰۳ را تا پایان مرداد ماه محقق کرده‌اند. 
بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان اصفهان ۳۳٫۶ درصد کل عملکرد تعهدات (صادره) در صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی تا پایان مرداد ماه را محقق کرده است و مدیریت شعب منطقه شرق استان تهران و کردستان با ۹٫۸ و ۹ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
اصفهان با ۱۶۵درصد تحقق عملکرد تعهدات (صادره) مطابق اهداف کمی پایش و پویش بانک تا پایان سال، در صدر کشور و مدیریت شعب استان‌های کردستان و سیستان و بلوچستان به ترتیب با ۱۶۲ و ۱۱۴درصد تحقق در رتبه دوم و سوم قرار دارند.
بر اساس این گزارش، شرکت در مناقصه ۳۹٫۱ درصد، حسن اجرای تعهد ۳۱٫۵ درصد، پیش پرداخت ۲۳٫۷ درصد، تعهد پرداخت و استرداد کسور وجه ۳٫۴ و ۲٫۲ درصد ترکیب ضمانت‌نامه‌های پست بانک ایران را تشکیل می‌دهند.

https://tejaratava.ir/?p=142672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰