• امروز : سه شنبه - ۹ مرداد - ۱۴۰۳
0
پتروشیمی بوعلی سینا در صدر پتروشیمی‌ها؛

“بوعلی” رکورد زد!

  • کد خبر : 138650
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
“بوعلی” رکورد زد!
شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از فروش محصولات خود به درآمد ۸ هزار و ۸۵۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

به گزارش تجارت آوا، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۴۳۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۸۵۴ هزار میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه ماه سال جاری رکورد چشمگیری از خود برجای گذاشت.

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در چهارمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۸ هزار و ۸۵۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۱۰ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۱۹۹ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۴ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۲ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

“بوعلی” در تیرماه ۱۸۳ هزار و ۷۸۰ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۲۸۵ هزار و ۴۴۸ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱۹ درصد افزایش پیدا کرد.

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «رافینیت صادراتی» با ۲ هزار و ۴۸۹ میلیارد تومان بود درآمدی که “بوعلی” از فروش این محصول در تیرماه به دست آورد برابر با ۲۶ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «رافینیت صادراتی» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی بوعلی سینا محصول «ریفرمیت» به خود اختصاص داده است، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با یک هزار و ۶ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی بوعلی سینا محصول «ارتوزایلین» با مبلغی بالغ‌بر ۴۶ میلیون و ۵۹۱ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

منبع: ایپنا

https://tejaratava.ir/?p=138650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰