• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
1
افتخار بزرگی که برای نخستین بار در کشور رقم خورد

دریافت گواهینامه استقرار سیستم مدیریت ایمنی فرآیند مبتنی بر ریسک توسط شرکت پتروشیمی نوری

  • کد خبر : 130828
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
دریافت گواهینامه استقرار سیستم مدیریت ایمنی فرآیند مبتنی بر ریسک توسط شرکت پتروشیمی نوری
شرکت پتروشیمی نوری برای نخستین بار در سطح کشور توانست گواهینامه استقرار سیستم مدیریت ایمنی فرآیند مبتنی بر ریسک را دریافت کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، این شرکت بزرگ آروماتیکی در راستای ارتقای سطح ایمنی فرآیند خود، پروژه بزرگ استقرار سیستم مدیریت ایمنی فرآیند (PSM) را بر اساس راهنمایِ ۲۰ المانیِ مرکز ایمنی فرآیند CCPS که معتبرترین مرکز ایمنی فرآیند در جهان به شمار می‌رود اجرا کرد.

بنابر‌ این گزارش، شرکت پتروشیمی نوری هدف از استقرار این سیستم در مجموعه موفق خود را شناسایی، ارزیابی و کنترل مداوم خطرات و ریسک‌های مرتبط با فرآیند تولید و نیز تلاش در جهت جلوگیری از وقوع رویدادهای مرتبط با فرآیند اعلام کرد.

گفتنی است این پروژه با نقش آفرینی و حضور موثر تمامی مدیران و کارشناسان شرکت پتروشیمی نوری از واحدهای HSE، خدمات فنی، بهره برداری، منابع انسانی، تعمیرات، پژوهش و فناوری، امور حقوقی و پیمان‌ها، روابط عمومی و امور بازرگانی، در سال گذشته و توسط یکی از معتبرترین شرکت های آلمانی نام آشنا در این حوزه مورد ممیزی قرار گرفت.
مبتنی بر نظر گروه ممیز این پروژه، آن چه از سیستم مدیریت ایمنی فرآیند در شرکت پتروشیمی نوری مشاهده می‌شود هم سطح شرکت‌های بزرگ دنیا از قبیل Shell و BP بوده است. بر این اساس استقرار سیستم مدیریت ایمنی فرآیند برای مدت ۳ سال برای بزرگترین مجتمع آروماتیکی ایران صادر شد تا شرکت پتروشیمی نوری در حوزه مدیریت ایمنی فرایند نیز پرچمدار صنعت پتروشیمی ایران در جهان باشد.

شایان ذکر است پروژه استقرار سیستم مدیریت ایمنی فرآیند پس از انجام آنالیز شکاف توسط شرکت Risktec انگلستان که زیر مجموعه شرکت TUV Rheinland آلمان است و بدون حضور مشاور خارجی و با تلاش مدیران و متخصصان شرکت، اجرا شد.

https://tejaratava.ir/?p=130828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.