• امروز : جمعه - ۱۸ خرداد - ۱۴۰۳
1
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل:

پرچم ملل را سربلند نگه داریم

  • کد خبر : 128771
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
پرچم ملل را سربلند نگه داریم

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل گفت : شکوفایی و پیشرفت، با همت، اراده، تلاش و تعاون حاصل می‌شود.

در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان، و مدیران  موسسه اعتباری ملل برگزار شد ،  جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیه و گرامیداشت روز دختر و همچنین سالروز ولادت امام هشتم علیه السلام نسبت به ترسیم فعالیت موسسه در سالی که مزین به جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است پرداخت و گفت: با مطالعه سازمانهای پیشرفته دنیا، می‌توان به این مهم دست یافت که تغییر در ساختار سازمان، یکی از اقدامات ضروری برای حفظ، بقا، کارایی، تحول و پیشرفت سازمان محسوب می‌شود.
وی افزود: تغییرات سازمانی، اگرچه سخت و دشوار است ولی باید پذیرفت که برای پویایی سازمان در درون و برون، تغییر اجتناب ناپذیر است؛ چراکه تحولات سازمانی، باعث برکت و زمینه ساز پایداری سازمان می‌شود.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل تصریح کرد : عنوان شغلی یک نام به حساب می‌آید. مهم این است که در هر جایگاه و پستی که قرار داریم، بتوانیم نقش فردی خود را در تیم ایفا کنیم. جوادی، با اشاره به اینکه، همه ما عضو یک خانواده محسوب می‌شویم، یادآور شدند: با محبت، مهربانی، معرفت، شرافت، بخشش و گذشت، همدیگر را دوست بداریم؛ چراکه هر یک از ما، در محیط کار خود، می توانیم رفتارهای تاثیرگذاری در روحیه دیگران داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تک تک واحدهای ستادی و شعب، شاخه‌های مستحکم نهال ملل محسوب می‌شوند. هر چقدر ارتباط درون سازمانی منسجم‌تر باشد، بدون شک، ریشه‌های این نهال مستحکم‌تر خواهد شد.

جوادی در پایان گفت: با اهتمام، تلاش، کوشش، همت و همدلی کارکنان صدیق موسسه،  در سالهای گذشته توانستیم عملکرد مطلوبی را شاهد باشیم. امیدواریم در سال جاری، این تلا‌شها تداوم یافته و به برنامه‌های عملیاتی تدوین شده دست یابیم.

 در این جلسهمصطفی زاده باقر (به عنوان معاونت مالی)؛ حبیب الله معصومی (به عنوان معاونت اعتباری)؛ محمد محقق طوسی (با حفظ سمت، به عنوان مدیریت کل برنامه ریزی و بهبود رو‌شها)؛ جواد اکبری (به عنوان رئیس اداره آموزش)؛ منصوب شدند.

https://tejaratava.ir/?p=128771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.