• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد

  • کد خبر : 127590
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد

اعضای هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد دیدار و در مورد مسائل و مشکلات بیمۀ درمان تکمیلی بازنشستگان و پرسنل بانک صادرات گفت‌وگو کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این دیدار دکتر بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن تشکر از حضور هیئت‌رئیسۀ محترم کانون بازنشستگان، احترام و تکریم بازنشستگان بانک صادرات را از اولویت‌های بیمه سرمد برشمرد و برگزاری این‌دست جلسات و نشست‌ها را در جهت رفع مسائل و مشکلات پرسنل و بازنشستگان بانک لازم دانست.

بهشتی‌نژاد، با اشاره به تقویت زیرساخت‌ها و همچنین افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد، عنوان کرد تلاش مجموعه همکاران بنده در بیمه سرمد ارائۀ خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان محترم بانک معظم صادرات و نهایتاً ایجاد رضایت این عزیزان است.

ایشان همچنین، با اشاره به پتانسیل میز خدمت در شعب بانک صادرات سراسر کشور، بر تقویت این پتانسیل با حضور بازنشستگان تأکید داشت.

در ادامه زاهدنیا، عضو هیئت‌مدیرۀ بیمه سرمد، ضمن قدردانی از حضور هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات، خدمت‌رسانی مطلوب به بیمه‌شدگان بانک صادرات را از عمده دغدغه‌های بیمه سرمد برشمرد و در خصوص تلاش تیم فنی شرکت برای بهبود خدمات نکاتی را مطرح نمود.

در این دیدار، اعضای هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات، ضمن تشکر از زحمات و اقدامات محسوس بیمه سرمد، خواستار توجه ویژه به بازنشستگان و پرسنل بانک صادرات شدند.

هیئت‌رئیسۀ کانون کاهش زمان پرداخت خسارت را از مهم‌ترین دغدغه‌های بازنشستگان بانک صادرات برشمردند و عنوان کردند زمان پرداخت خسارت نسبت به گذشته بهبود یافته، که جای تقدیر و تشکر دارد، اما انتظارات از بیمه سرمد همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب، این زمان به حداقل برسد.

در این جلسه بر افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد تأکید شد و اعضای کانون خواستار ارسال لیست مراکز درمانی طرف قرارداد به کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور، به تفکیک استان، شدند تا از طریق کانون‌های استانی به بازنشستگان اطلاع‌رسانی گردد. اطلاع‌رسانی شرایط قرارداد برای رفع شبهات احتمالی و استفاده از ابزار مناسب اطلاع‌رسانی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

امینیان، مشاور مدیرعامل بیمه سرمد در حوزۀ بانک و بیمه که در این جلسه حضور داشت، با اشاره به فعالیت مجتمع تخصصی بانک و بیمه، از پیگیری جدی مسائل و مشکلات پرسنل و بازنشستگان بانک صادرات در این مجتمع خبر داد و عنوان کرد: پیگیری مسائل، رفع نقائص پرونده و پیگیری جهت تسریع و تسهیل ارائۀ خدمات در این مجتمع به‌جد در حال انجام است.

https://tejaratava.ir/?p=127590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.