• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
رییس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان در نشست خبری تاکید کرد:

فولاد خوزستان هیچگونه نگرانی بابت تحریم‌ها ندارد

  • کد خبر : 126408
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
فولاد خوزستان هیچگونه نگرانی بابت تحریم‌ها ندارد
دکتر رضا طاهری رییس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان گفت: مردم استان خوزستان همانگونه که در دفاع مقدس مردانه زیر بمباران دشمن ایستادگی کردند اکنون نیز ایستاده‌اند و هیچ گونه نگرانی بابت تحریم‌ها نداریم.

به گزارش تجارت آوا، دکتر رضا طاهری رییس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان در نشست خبری در غرفه این شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو اعلام کرد: فولاد خوزستان با ظرفیت تولید ۴ میلیون تن با سه محصول بیلت، اسلب و بلوم در استان خوزستان شهر اهواز واقع شده و ویژگی‌های خاصی از جمله دسترسی به آب‌های بین‌المللی و اتصال به شبکه راه آهن داشته و در جوار جاده‌های ترانزیتی واقع شده است.

رییس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان افزود: فولاد خوزستان جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی در کشور دارد این شرکت دومین تولید کننده شمش فولادی و اولین تولید کننده فولاد خام در کشور است. که پروژه‌های بسیاری را نیز شروع کرده از جمله تولید آهن اسفنجی با عنوان زمزم ۳ به ظرفیت ۲ میلیون تن و همچنین تکمیل زنجیره تولید از سنگ آهن تا تولید شمش جزو کارهای فولاد خوزستان می باشد.

وی در خصوص مصرف بازار آهن اسفنجی گفت: ما علاوه بر مصرف خود و تامین آهن اسفنجی شرکت فولاد خوزستان بحث فروش به سایر کارخانجات را نیز داریم که قراردادهای خوبی ایجاد شده است. همچنین برنامه‌ریزی برای صادرات آن را نیز داریم که افق ما در ۷ سال آینده رسیدن به ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن تولید فولاد است و از همین الان زنجیرها را تکمیل می‌کنیم که در آینده با مشکل مواجه نشویم. فولاد خوزستان به ۲۸ کشور دنیا صادرات داشته است.

وی افزود: در حال حاضر قراردادهای متعددی برای صادرات آهن اسفنجی در حال انعقاد است و ما در حال تکمیل زنجیره تولید نیز هستیم.

دکتر رضا طاهری ادامه داد: فولاد خوزستان یکی از صادرکنندگان اصلی شمش فولاد در کشور است ما با هدف مشتری مداری و کیفیت سعی کردیم به قراردادهایی که داریم با تعهد عمل کنیم و مشکلی از نظر صادرات نداریم.

https://tejaratava.ir/?p=126408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.