• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
مدیر شعب بانک در استان تهران درباره عملکرد سال ۱۴۰۲ گفت:

منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران ۲برابر شد

  • کد خبر : 126372
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران ۲برابر شد

«مجید زاغری» خبر داد: با تلاش کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران، منابع بانک در این استان با رشد ۱۰۸ درصدی در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۳۹۱هزار میلیارد ریال رسید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه،«مجید زاغری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: به یاری خداوند، با تلاش همکاران و با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری صحیح، منابع بانک در استان تهران با افزایش نزدیک به  ۲۰۳هزار میلیارد ریال در سال گذشته،  به ۳۹۱هزار میلیارد رسید.

مدیر شعب استان تهران با بیان اینکه این افتخار با تلاش جمعی پرسنل استان تهران کسب شده، اضافه کرد: در حال حاضر این استان با ۲۷ شعبه به ارائه خدمت به هموطنان عزیز می‌پردازد که با توجه به برنامه توسعه شعب در سال جاری با کیفیت بیشتری در خدمت هموطنان عزیز خواهیم بود.

وی اظهار داشت: اطمینان دارم با حمایت مدیران ارشد بانک و با افتتاح شعب جدید، در سال آتی افتخارات  بزرگ‌تری در انتظار مدیریت شعب استان تهران خواهد بود.

زاغری ادامه داد: با گذشت بیش از ۱۶ سال از تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با توجه به پیش‌گامی این بانک در ارائه خدمات بانکداری هوشمند، این بانک از استقبال بی‌نظیر اقشار مختلف جامعه برخوردار است که سبب افزایش چشم‌گیر تعداد مشتریان بانک شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران با تشریح آمار عملکردی استان تهران در سال ۱۴۰۲ ادامه داد: مدیریت شعب استان تهران در صدر جدول درصد رشد منابع استان‌های کشور قرار دارد. سهم درصد منابع این استان نسبت به منابع کل بانک، از ۱۲ درصد در پایان سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۴ درصد رسیده است. همچنین سهم درصد استان تهران از قدر مطلق رشد منابع بانک در سال ۱۴۰۲ معادل ۱۷ درصد بوده و سرانه منابع در استان نیز ۲۱۷۵ میلیارد ریال است.

وی افزود: تعداد تسهیلات پرداختی استان در سال ۱۴۰۲ قریب به ۵۰۰هزار فقره با مبلغی نزدیک به ۳۰۰هزار میلیارد ریال و تعداد تسهیلات تکلیفی ۶۶۷۰ فقره با رقمی بالغ بر ۱۲هزار میلیارد ریال بوده است. همچنین نسبت مطالبات به مصارف استان نیز ۰.۲ (دو دهم) درصد است.

زاغری با اشاره به برکات ترویج فرهنگ متعالی قرض‌الحسنه، بیان کرد: از همه مدیران، خیرین و نیکوکاران دعوت می‌کنم با افتتاح حساب نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، ما را در این مسیر  خیرخواهانه یاری کنند از منظر مسئولیت‌های اجتماعی نیز، گسترش این فرهنگ حسنه و ارائه خدمات بیشتر به مردم، با توجه به جامعه گسترده مخاطبان این بانک، تأثیر عمیقی برافزایش سطح رفاه عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران با اشاره به استقرار پیشخوان مجازی در این مدیریت، افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در ارائه خدمات بانکداری هوشمند و دیجیتال پیشگام بوده است. در سال ۱۴۰۲ نیز با افتتاح بیش از  ۲۲۸هزار فقره حساب و پرداخت بیش از ۱۱۵هزار فقره وام از طریق پیشخوان مجازی حجم بزرگی از فشار کاری بر شعب را کاهش داده است.

زاغری با اشاره به طرح‌های نوین و خلاقانه بانک ادامه داد: ارائه طرح‌های جذابی همچون مهریار، کالاکارت، اعتبار در حساب و پرداخت وام‌هایی با کارمزد حداکثر ۴ درصد به مشتریان و پیش‌گامی در بانکداری نوین، سبب ترغیب هموطنان به استفاده از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شده است.

https://tejaratava.ir/?p=126372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.