• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

جلسه شورای مدیران بیمه سینا برگزار شد

  • کد خبر : 12546
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
جلسه شورای مدیران بیمه سینا برگزار شد

جلسه شورای مدیران بیمه سینا با حضور مدیرکل بازرسی بنیاد مستضعفان و مدیر موسسه حسابرسی و بازرسی‌های «هادی بینات» برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به مدعوین بنیاد مستضعفان، گزارشی از عملکرد سال ۹۸ و ده ماهه ۹۹ و برنامه استراتژیک چهارساله بیمه سینا ارائه کرد و افزود: برنامه ما از آغاز حضور در این شرکت، اصلاح امور، خروج شرکت از زیان گذشته و بحران‌های مالی و ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای وتولید طرح‌های جدید بیمه‌ای در بخش بیمه‌های زندگی و ارتقاء شرکت به یکی از برترین شرکت‌های بیمه کشور و در شأن نام بنیاد بود که خوشبختانه این مهم با تلاش همه همکاران زحمت‌کش شرکت تاکنون حاصل شد و استمرار خواهد داشت.

مدیرعامل بیمه سینا، با اشاره به ضرورت افزایش سرمایه برای توسعه خدمت‌رسانی به مردم و افزایش اعتبار شرکت در عرصه بیمه‌گری گفت: مقدمات این کار با همکاری بسیار خوب بنیاد و سایر سهامداران انجام شده و به زودی سرمایه بیمه سینا به بیش از چهار برابر افزایش خواهد یافت و قطعاً از این ظرفیت در جهت اهداف موردنظر بنیاد مستضعفان استفاده خواهد شد.

وی رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و سرعت بخشیدن به رسیدگی و پرداخت خسارات را از جمله اولویت‌های خود برشمرد و گفت: تمام تلاش خود را برای حفظ و رشد سرمایه سهامداران و به ویژه محرومان و مستضعفان که به عنوان امانت در دست ماست، به کار می‌بندیم.

در بخش دیگری از این جلسه، سیدمحمدرضا حسینی، مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات بنیاد مستضعفان با اشاره به اقدامات موثر و مأموریت‌های متعدد بنیاد در بخش محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مشکلات جامعه گفت: باید تلاش کنیم تا هر روز بیشتر از روز قبل به محرومان و مستضعفان خدمت کنیم، چرا که ماموریت اصلی بنیاد به دستور مقام معظم رهبری، توانمندسازی محرومان است.

وی ضمن اشاره به گزارش مدیران و کارکنان بیمه سینا به ویژه اقدامات صورت‌گرفته در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیان داشت: باید همگی بیمه سینا را به عنوان یک امانت بدانیم و در راستای مسئولیت دینی و اجتماعی خود برای رشد هرچه بیشتر آن با الهام از آموزه‌های دینی، ذکر و یاد خداوند متعال در همه ماموریت‌های شرکت، الهام از آیات شریفه قرآن کریم این هدیه آسمانی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در بهره‌گیری از نیروهای جوان انقلابی در مسیر اهداف تعیین شده بیش از پیش کوشا باشیم.

شایان ذکر است در این جلسه، معاونت مالی و اقتصادی، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیر حراست و دبیر کمیته فرهنگی بیمه سینا گزارشی از اهم اقدامات انجام گرفته از حوزه‌های خود ارائه دادند.

https://tejaratava.ir/?p=12546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.