• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
مروری بر عملکرد شپدیس در نیمه اول سال مالی 1403

رشد ۳۹ درصدی صادرات اوره پردیس/ افزایش ۶۹ درصدی درآمد فروش در اسفندماه

  • کد خبر : 123789
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
رشد ۳۹ درصدی صادرات اوره پردیس/ افزایش ۶۹ درصدی درآمد فروش در اسفندماه
پتروشیمی پردیس در گزارش شش ماهه تولید و فروش خود که در سامانه کدال منتشر شده از افزایش ۹ درصدی میزان تولید و افزایش ۸ درصدی مبلغ فروش خبر داده است.

شرکت پتروشیمی پردیس در شش ماهه اول سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳، به میزان ۲,۳۵۵,۴۹۸ تن محصول اوره و آمونیاک تولید نمود که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۹ درصد افزایش داشته است. از این میزان تولید، ۹۱۱٫۷۶۹ تن محصول آمونیاک است که نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل ۴ درصد رشد داشته است.  تولید اوره پردیس نیز در این دوره شش ماهه به ۱٫۴۴۳٫۷۲۹ تن رسید که ۱۲ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

شپدیس در دوره ۶ ماهه موفق به فروش ۱،۵۱۱ هزار تن اوره ( ۷۱% اوره صادراتی و ۲۹ درصد اوره کشاورزی) شده که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی گذشته با ۱۵ درصد افزایش همراه بوده است. جمع مبلغ  فروش شرکت در این مدت به رقم  18.5 همت رسیده  که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی گذشته رشد 8 درصدی داشته است.

تحقق برنامه تولید واحدهای آمونیاک به میزان ۱۱۱٫۲۹ درصد، تحقق برنامه تولید واحدهای اوره به میزان ۱۱۲٫۶۵ درصد، رشد ۲۹ درصدی صادرات کل محصولات و رشد ۳۹ درصدی صادرات اوره نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل از دیگر دستاوردهای پتروشیمی پردیس در نیمه اول سال مالی ۱۴۰۳ است.

تجارت گردان | رشد ۳۹ درصدی صادرات اوره پردیس/ افزایش ۶۹ درصدی درآمد فروش در اسفندماه

پتروشیمی پردیس در اسفندماه ۱۴۰۲ به درآمد فروش  4،۱۶۹ میلیارد تومانی دست یافته  که نسبت به ماه قبل ۶۹% و نسبت به میانگین سال،  45% افزایش داشته است. فروش مقداری اوره شرکت در این ماه ۳۳۱ هزار تن (۸۰ درصد صادراتی و ۱۹ درصد اوره حمایتی) بوده که نسبت به ماه گذشته ۵۶ درصد و نسبت به میانگین سال ۴۰ درصد رشد داشته است.

 با توجه به تولید ۲۳۴ هزار تنی و فروش ۳۳۱ هزار تنی، پتروشیمی پردیس به میزان ۹۷ هزار تن اوره اضافه بر تولید خود را از انبار به فروش رسانه است و حدود ۴۱ درصد از درآمد شرکت در ماه اسفند از محل فروش موجودی اوره بوده است.

کسب نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری توسط پتروشیمی پردیس در چهارمین اجلاس سراسری این نشان، دریافت لوح تقدیر به دلیل انتخاب شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان شرکت برتر صادرات گرای کشور در رتبه بندی سال ۱۴۰۲ شرکتهای ایران ((IMI-100 ، درخشش در کنفرانس بین المللی علم و فناوری خوارزمی و دریافت لوح و تندیس از سازمان حفاظت محیط زیست به دلیل کسب عنوان شرکت برتر در اجرای ۲ پروژه (رد پای آب) و (رد پای کربن) وانتخاب عنوان واحد برگزیده صنعت سبز کشور از جمله افتخارات کسب شده پردیس در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ می باشد.

https://tejaratava.ir/?p=123789

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.