• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی ایلام به مناسبت نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر : 123500
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی ایلام به مناسبت نوروز ۱۴۰۳
امید صنعت، تولید است

سالی ۱۴۰۲ با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش گذشت؛ راه‌های نرفته‌ای را آغاز کردیم و مسیرهای سختی پیش روست؛ جامعه‌ی صنعت، تولید و کارگری همواره با فراز و نشیب همراه است که گریزی از آن نیست و ما نیز از این قاعده‌‌ی تلخ و شیرین مستثنی نبوده و نیستیم.

یا «مقلب القلوب» برای مجتمع پتروشیمی ایلام همراه بود با تزریق کاتالیست تولید داخل در قلب رآکتور پلی‌اتیلن سنگین برای نخستین بار که ابصار و چشم‌ها را متوجه خود نمود.

یا «مدبر الیل و النهار» تلاش شبانه‌روزی کارگران ، نیروهای فنی و مدیران شرکت برای استمرار تولید و افزایش تولید و «یا محول الحول والاحوال» ثبت رکورد۴۶ تن در ساعت پلی‌اتیلن سنگین، افزایش ۳۸ درصدی تولید، رونمایی از سیستم پایش آنلاین آلایندگی مجتمع، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر و تعیین تکلیف نیروهای روزمزد بود.

از «حول حالنا الی احسن‌الحال» می‌خواهیم در سال ۱۴۰۳ هیات مدیره و مدیریت پتروشیمی را یاری نماید تا عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی، شأن و جایگاه مهندسان و کارگران؛ این قشر مولد و تلاشگر را بیش از پیش مد نظر قرار دهیم، تولید پایدار و مستمر را به عنوان خط‌مشی و راهبرد اصلی در سرلوحه تمام فعالیت‌ها قرار دهیم و حفظ سلامت و ایمنی همکاران را خط قرمز خود بدانیم.

تلخی ما توقف تولید، آلایندگی زیست محیطی و نگرانی کارگران، خانواده‌های ایشان و تمام ذینفعان و شادی ما استمرار تولید و نشاندن لبخند بر چهره فرزندان صنعت است.

اینجانب در پایان، حلول بهار قرآن و بهار طبیعت را به تمام کارکنان مجتمع پتروشیمی ایلام تبریک می‌گویم و از خداوند‌ متعال دوام توفیقات این صنعت امیدآفرین را خواستارم.

سیدغلامحسن گرشاسبی
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام

https://tejaratava.ir/?p=123500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.