• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

بیست و هشتمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل و لجستیک روسیه آغاز به کار کرد/ حضور گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ترانس راشا

  • کد خبر : 123178
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
بیست و هشتمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل و لجستیک روسیه آغاز به کار کرد/ حضور گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ترانس راشا
بیست و هشتمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل و لجستیک روسیه (ترانس راشا) با حضور شرکت‌های برتر حمل‌و‌نقل دنیا آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران؛ گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان بزرگترین ناوگان حمل‌و‌نقل دریایی خاورمیانه و شرکتی پیشرو در حوزه حمل‌و‌نقل ایران، در این نمایشگاه حضور دارد. این نمایشگاه از امروز (۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲) به مدت سه روز تا (۲ فروردین ۱۴۰۳) در مسکو پایتخت روسیه دایر است.
ترانس راشا بزرگترین و جامع‌ترین نمایشگاه حمل‌و‌نقل، لجستیک و مدیریت زنجیرۀ تامین و توزیع بین‌المللی در روسیه و کشور‌های مستقل مشترک‌المنافع است که جامعه حوزه حمل‌و‌نقل و فعالان حرفه‌ای صنعت لجستیک و صاحبان محموله‌ها را هر ساله گرد هم می‌آورد.
با توجه به اهمیت این نمایشگاه، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به همراه چند شرکت دیگر ایرانی مرتبط با حوزه ترانزیت و لجستیک در این نمایشگاه حضور فعال دارند.
بیش از ۵٠٠ غرفه گذار و ٢٢٠٠٠ بازدید کننده هرساله یکدیگر را در نمایشگاه حمل‌و‌نقل، لجستیک و مدیریت زنجیرۀ تامین و توزیع مسکو ملاقات می‌نمایند تا به آینده این صنعت شکل تازه‌ای ببخشند.
شایان ذکر است از اولین دوره برگزاری این نمایشگاه در سال ١٩٩۶، وزارت راه، ترابری و حمل‌و‌نقل کشور روسیه به همراه فدراسیون بین‌المللی ترخیص کاران کالا به طور مشترک به حمایت از این رویداد ادامه داده‌اند.
نمایشگاه حمل‌و‌نقل، لجستیک و مدیریت زنجیرۀ تامین و توزیع مسکو برنده جوایز فراوانی در بخش‌های مختلف این صنعت بوده است که از طرف اتاق بازرگانی و صنعت روسیه و اتحادیه غرفه گذاران و برگزار کنندگان نمایشگاه‌ها به این نمایشگاه اعطا شده است.

https://tejaratava.ir/?p=123178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.