• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
بنا به گزارش بهمن ماه شاپرک

جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بین بانک‌های پرتراکنش کشور تثبیت شد

  • کد خبر : 122658
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بین بانک‌های پرتراکنش کشور تثبیت شد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جایگاه پنجم شبکه بانکی کشور از منظر تعداد تراکنش‌های پذیرندگی ایستاد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، بنا به آمار ارائه شده از سوی شاپرک، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بهمن ماه سال جاری با کسب حدود ۶ درصد تعداد تراکنش‌های پذیرندگی، پنجمین بانک کشور از منظر این شاخص بوده است. این بانک از نظر مبلغ تراکنش‌های پذیرش شده نیز با سهمی بیش از ۴ درصد، رتبه نهم را به دست آورده است.

از نظر تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار نیز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سه‌ونیم درصد در جایگاه نهم قرار گرفته است. در شاخص مبلغ تراکنش‌های صادر شده نیز این بانک با بیش از ۵ درصد، جایگاه هشتم شبکه بانکی کشور را به خود اختصاص داده است.

از منظر اختلاف تراکنش‌های صادر شده و پذیرش شده، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سومین عملکرد برتر را در بهمن ماه از خود بر جای گذاشته است. همچنین در مجموع تراکنش‌های صادر شده و پذیرش شده، این بانک با بیش از ۳۸۳ میلیون تراکنش، هشتمین بانک پرتراکنش کشور بوده است.

از منظر شاخص گردش مالی شاپرکی نیز که نشان‌دهنده مجموع مبالغ تراکنش‌های انجام شده به وسیله کارت‌های هر بانک و مبالغ پذیرش شده توسط ابزارهایی است که به شبای همان بانک متصلند، بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور موفق شده جایگاه هشتم را از آن خود کند.

https://tejaratava.ir/?p=122658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.