• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پرداخت بیش از پنج هزار میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان سازمان‌های حمایتی توسط بانک سینا

  • کد خبر : 121755
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
پرداخت بیش از پنج هزار میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان سازمان‌های حمایتی توسط بانک سینا
بانک سینا تا پایان بهمن‌ماه سال جاری مبلغ پنج هزار و 229 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک بر اساس رویکرد اشتغال‌زایی پایدار برای افراد کمتربرخوردار جامعه، تا پایان بهمن‌ماه امسال، در حدود سه هزار و ۹۲۲ فقره وام اشتغال‌زایی به مبلغ چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به مشمولان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت کرده است.

همچنین این بانک به منظور کمک به بهبود عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» بر اساس توافقات صورت‌گرفته با صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار قرار داده و در این راستا با تخصیص منابع مالی ویژه این گروه از مشتریان، در سه ماه گذشته، مبلغ ۱۹ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌‌های واجد شرایط، پرداخت کرده است.

گفتنی است پرداخت انواع وام‌های قرض‌الحسنه بانک سینا نظیر ازدواج، فرزندآوری، اشتغال‌زایی و… در چارچوب ضوابط و بخشنامه‌های بانک مرکزی همچنان ادامه داشته و کمک به توسعه عدالت اجتماعی همواره در دستور کار این بانک قرار دارد.

https://tejaratava.ir/?p=121755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.