• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
مدیرشعب بانک مسکن خبر داد:

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات نهضت ملی در منطقه شرق تهران

  • کد خبر : 121726
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات نهضت ملی در منطقه شرق تهران

مدیر شعب بانک مسکن منطقه شرق تهران از پرداخت بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نهضت ملی مسکن برای ساخت ۶۱۱۲ واحد مسکونی خبر داد و آماری از پرداخت دیگر تسهیلات تکلیفی در این مدیریت شعب ارائه کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک مسکن ـ هیبنا، فتاح بختیاری مدیر شعب منطقه شرق تهران گفت: طرح نهضت ملی مسکن این مدیریت در دو شهر پردیس و دماوند واقع در شرق استان در حال اجراست که از ابتدای طرح مسکن تاکنون، ۷٫۶۴۷ واحد مسکونی به این مدیریت معرفی‌شده است.

از این تعداد برای احداث ۱٫۴۲۰ واحد در قالب ۱۱ پروژه معرفی شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۴٫۵۴۸ واحد در قالب ۲۶ پروژه مربوط به گروه‌های ساخت شرکت عمران پردیس و ۱۴۴ واحد خودمالکین در ۲۲ پروژه تامین اعتبار شده است.

بختیاری در ادامه بیان داشت: در مجموع تا اوایل اسفندماه سال ۱۴۰۲، قرارداد ساخت ۶۱۱۲ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۵۴ پروژه منعقد و بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب این مدیریت پرداخت شده است.

به گفته مدیر شعب شرق تهران، پروژه ۲۱۶ واحدی سازه‌کاران با ۸۳ درصد و پروژه ۶۶ واحدی انرژی‌سازان آبان با ۶۶ درصد، دارای بالاترین پیشرفت‌ها در طرح نهضت ملی مسکن هستند.

وی اظهار داشت: این مدیریت در تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر ، تاکنون از ۱۱۴٫۰۹۲ واحد مسکن مهر ، نسبت به فروش اقساطی ۹۴٫۸۴۹ واحد اقدام کرده است که ۴٫۰۰۶ واحد آن مربوط به سال ۱۴۰۲ است. بختیاری در مورد جزئیات تسهیلات ازدواج و فرزندآوری افزود: در اجرای قانون جوانی جمعیت و کمک به ازدواج آسان به زوج‌های جوان در مدیریت شرق تهران تاکنون ۴۳۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ ۸۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و تعداد ۴۵۶ فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۲۴۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر شرق تهران گفت: مدیریت منطقه شرق تهران در سال ۱۴۰۲ موفق به صدور ۹ هزار و ۱۶۵ میلیارد ریال انواع ضمانت‌نامه و مبلغ بیش از ۶۹۷ میلیارد ریال اعتبار اسنادی ریالی شده است.

https://tejaratava.ir/?p=121726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.