• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

برگزاری آئین روز درختکاری در شرکت فولاد اکسین خوزستان

  • کد خبر : 121519
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
برگزاری آئین روز درختکاری در شرکت فولاد اکسین خوزستان
برگزاری آئین روز درختکاری در شرکت فولاد اکسین خوزستان

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی،به مناسبت گرامی داشت «روز ملی درختکاری» و پاسداشت منابع طبیعی مراسم  کاشت نهال در مجتمع فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

🔸این آیین همچون سالهای گذشته با هدف پاسداشت طبیعت و توسعه فرهنگ احترام به محیط زیست و نیز ارتقای سطح فضای سبز مجتمع فولاد اکسین خوزستان اجرا شد.

🔸این مراسم با حضور مهندس محمدی مدیر عامل شرکت، مهندس مرادی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی و جمعی دیگر مدیران و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان صبح امروز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ در جوار نمازخانه کوثر شرکت با کاشت ۱۰ اصله نهال مثمر به صورت نمادین برگزارشد.

🔸در این آیین مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با تاکید بر هرچه پربارتر شدن فضای سبز و درختکاری در محدوده سایت صنعتی و محوطه شرکت، رسیدگی به طبیعت را امری بسیار مؤثر در اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست دانست.

🔸محمدی از تمامی دست اندرکاران و همکاران تلاشگر در حوزه محیط زیست تقدیر نمود و همگان را نسبت به اشاعه فرهنگ درختکاری و نهادینه نمودن آن در میان اذهان و افکار عمومی ترغیب نمود.

🔸در ادامه محمد حسین مرادی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی شرکت فولاد اکسین با اشاره به اهمیت محیط زیست گفت: روز درختکاری به عنوان نمادی برای همت گماردن در راستای ایجاد و توسعه فضای سبز بوده و باید بصورت جدی و برنامه ریزی شده در فواصل زمانی متعدد و مداوم کاشت درخت و ایجاد فضای سبز در دستور کار باشد.

🔸مرادی افزود:شرکت فولاد اکسین به عنوان بزرگترین تولید کننده ورق های عریض فولادی در کشور و خاورمیانه با کنترل جدی و کاهش آلاینده ها و صیانت از محیط زیست ضمن انجام رسالت اجتماعی خود گامی موثر در سلامت رفاه و جامعه پیرامون خود بردارد.

🔸در این آیین اسماعیل فرامرزی مدیر خدمات و رفاهیات شرکت فولاد اکسین با اشاره به این مسئله که استاندارد سازمان محیط زیست برای صنایع ۱۰ درصد مساحت موجود است اظهار داشت:مساحت کل شرکت ۱۶۰ هکتار است و این شرکت دارای ۱۶ هکتار فضای سبز فعال می باشد.

https://tejaratava.ir/?p=121519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.