• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

پیام تشکر و تبریک مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از مردم و نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 120774
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
پیام تشکر و تبریک مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از مردم و نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی
در پی حضور پرشکوه و حماسی مردم ولایتمدار بافق در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب مجددمحمد رضا صباغیان نماینده منتخب مجلس در بافق،مجتبی حمیدیان مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق پیام تشکر و تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خداوند متعال راکه بر ما منت نهاد و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفندماه با حضور چشمگیر و باشکوه خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر حماسه آفرید و دلبستگی خود را به کشور و رهبری به جهانیان نشان داد که این حماسه آفرینی درخور تحسین و سزاوار سپاس و ستایش فراوان است.
همچنین از بصیرت مثال زدنی و خلق حماسه بیاد ماندنی مردم مومن و ولایت مدار شهرستان بافق،پرسنل خدوم شرکت سنگ آهن و بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) که با حضور آگاهانه و هوشمندانه و لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند،تشکر می نمایم.

▪️اینجانب خلق این حماسه بزرگ توسط مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان بافق و انتخاب مجددمحمد رضا صباغیان نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی را تبریک می گویم و برای وی آرزوی توفیق و تداوم خدمت به مردم را دارم.
امید است در چهار سال پیش رو با بهره گیری از همه توان کشور از جمله مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها، سازمان ها، دستگاهها و ظرفیت های بیکران مردمی در راه تحقق اهداف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی بیش از پیش تلاش نموده و بر اساس منویات رهبری معظم انقلاب با اتحاد و اتفاق عمومی برای افزایش استحکام و اقتدار ملی کشور و ابادانی و پیشرفت حوزه انتخابی اقدام شود.

مجتبی حمیدیان
مدیر عامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

https://tejaratava.ir/?p=120774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.