• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5
امام جمعه موقت اهواز:

کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان در خط اصلی مبارزه با دشمنان ایران اسلامی و انسانیت هستند

  • کد خبر : 119876
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۳۴
کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان در خط اصلی مبارزه با دشمنان ایران اسلامی و انسانیت هستند
کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان در خط اصلی مبارزه با دشمنان ایران اسلامی و انسانیت هستند

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی،ظهر امروز ویژه برنامه جشن بزرگ نیمه شعبان و اهدای بسته های معیشتی برای نیازمندان با حضور مهندس محمدی مدیر عامل شرکت،مهندس مرادی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی و جمعی از جهادگران زحمتکش فولاد اکسین خوزستان همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز در محل تالار همایش های شرکت برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با اشاره به تکیه بر توان داخلی و خودباوری تلاشگران فولاد اکسین گفت: موفقیت های اخیر شرکت فولاد اکسین خوزستان در کسب عناوین صادر کننده نمونه و رشد تولید پایدار با وجود همه سختی ها و تحریم ها دستاوردهایی پرافتخاری برای استان و کشور است.

وی عنوان کرد: فولاد مردان اکسین ثابت کرده‌اند در عرصه تولید و جهاد حضور پررنگی دارند و افزایش تولیدات و محصولات این شرکت در این شرایط نشان دهنده همت بلند و تلاش شبانه روزی کارگران این مجموعه بزرگ صنعتی است.

امام جمعه موقت اهواز ماه شعبان را ماه مغفرت دانست و افزود: در این ماه درهای توبه باز است و با تمسک به اهل بیت می توان روح و جان را صیقل داد. دعاهای این ماه، راه سعات را به ما نشان می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی گفت: شرکت‌ها و کارخانه‌ها برای اینکه در کسب‌وکار خود موفق باشند باید مسئولیت خود را در قبال جامعه و تمام کسانی که تحت تأثیر فعالیت‌های آن سازمان قرار می‌گیرند انجام دهند. در همین راستا از روحیه جهادی و انقلابی مدیریت، کارگران و جهادگران فولاد اکسین خوزستان که در حوزه کمک های مومنانه اقدامات قابل توجهی انجام داده که نیازمندان را خشنود کنند کمال قدردانی دارم.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: دشمن شبانه‌ روز در حال ترویج فرهنگ غرب در کشور است و شبکه های ماهواره‌ ای فارسی زبان دائما در حال تشویق مردم جامعه به دوری از مذهب هستند، اما عزم و اراده ملت عکس مطلب را ثابت می‌کند؛ چرا که روز به روز وحدت میان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم تر می شود و حاصل آن شکوفایی دستاوردهای کشور در عرصه های بین اللملی است؛ جایی که در نانو تکنولوژی، صنعت موشک سازی، ساخت پهپاد و صنایع پزشکی در میان ده کشور برتر دنیا قرار گرفته ایم و باید این نکته را در نظر بگیربم همه این موفقیت ها حاصل تلاش کارگران شریف و دلسوزان نظام است.

حاجتی افزود: امروز ایران اسلامی از لحاظ امنیت ،سیاست، علم و قدرت دفاعی سرآمد منطقه است؛ لذا باید تلاش کنیم و عبارت ما می توانیم را معنا ببخشیم و با تلاش کارگران، چرخه تولید و صنعت بیش از پیش رشد داشته باشد و در بعد اقتصادی نیز در میان کشورهای صاحب نام قرار بگیریم.

وی تاکید کرد: کشور ما به وجود مردان و زنانی مفتخر است که به تعبیر مقام معظم رهبری در سال رشد تولید و مهار تورم تواسته اند تحریم ها را بی اثر کنند.

به گزارش روابط عمومی در پایان این برنامه از مدیر حراست شرکت به مناسبت هفته حراست و کارکنانی که در پویش عکس ۲۲ بهمن امسال شرکت کردند تقدیر بعمل آمد.

https://tejaratava.ir/?p=119876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.