طاهره گمار، مدیربیمههای اتومبیل بیمه میهن با اشاره به سیاستهای شرکت مبنی بر افزایش حدود اختیارات شعب گفت: آموزشِ بررسی، تکمیل، ارزیابی و پرداخت خسارت در پروندههای مالی بیمه نامه های ثالث و بدنه از محورهای اصلی محتوای این دوره بود.
وی افزود: وحدت رویه در رسیدگی به پرداخت خسارت ها، رفع ابهامات و ایرادات کارشناسان و توانمندسازی در پاسخگویی براساس قوانین و مقررات از مهمترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی بود.
مدیر بیمههای اتومبیل بیمه میهن در تشریح محتوای کارگاه گفت: علاوه بر بازخوانی کلیات قوانین و مقررات در بخش کارگاهی باحضور در مرکز تعمیرگاهی ضمن آشنایی با محیط، از تجربیات کارشناسان فنی خودرو برای شناخت قطعات و شیوه ارزیابی خسارت توسط کارشناسان و شرکتهای ارزیابی بهرهبرداری شد.
طاهره گمار یکی دیگر از ویژگی های این کارگاه دو روزه را حضور افسر تحقیق پلیس برای آشنایی با پروندههای تقلب و صحنه زنی جهت کنترل و راستی آزمایی خسارتهای اعلامی توسط شعب عنوان
کرد.