• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

با همراه بانک فراز ایران زمین، تراکنش امن داشته باشید

  • کد خبر : 113109
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
با همراه بانک فراز ایران زمین، تراکنش امن داشته باشید
زمانی که صحبت از انجام امور بانکی از طریق اینترنت، همراه بانک، درگاه های پرداخت و فضای مجازی می شود، موضوع امنیت حساب، سرمایه های مشتریان و اعتماد به اپلیکیشن های بانکی بسیار حیاتی و مهم می شود.


بانک ایران زمین برای انجام تراکنش های امن و افزایش امنیت سپرده و حساب های مشتریان خود یک اقدام ویژه انجام داده است.
این بانک با طراحی ویجت مسدود سازی مبلغ سپرده در همراه بانک فراز ایران زمین، این امکان را به مشتریان خود داده است تا سپرده خود را مسدود کنند و در زمان لازم، مبلغ مورد نیاز خود را رفع مسدودی کرده و مبلغ مورد نظر را برداشت یا انتقال دهند.
با این روش تمامی سپرده های مشتریان در امنیت کامل نگهداری می شوند و افراد سودجو و هکرها، دسترسی به سپرده های آنها نخواهند داشت.
برای استفاده از خدمات مسدود سازی سپرده، ابتدا وارد همراه بانک فراز ایران زمین شوید، سپس در بخش باجه دیجیتال، ویجت خدمات جدید را انتخاب کنید. در این بخش روی ویجت سپرده بزنید و مسدود سازی مبلغ را انتخاب کنید. پس از ورود به این بخش از لیست سپرده ها، سپرده مورد نظر را انتخاب کنید و مبلغ مسدودی را وارد کنید. در این مرحله کد امنیتی از طرف بانک ایران زمین برای شما پیامک می شود. آن را وارد کرده و مبلغ مورد نظر شما مسدود خواهد شد.
همچنین برای رفع مبلغ مسدود شده کافیست وارد ویجت رفع مسدودی مبلغ در بخش سپرده شوید، سپرده و مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کنید و با وارد کردن کد امنیتی ارسال شده، مبلغ مورد نظر را رفع مسدودی کنید.

https://tejaratava.ir/?p=113109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.