• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
پرچم سیاه عزاداری در سایت پتروشیمی صدف خلیج فارس و حاشیه خلیج فارس برافراشته شد؛

پیام تسلیت مدیرعامل در پی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در کرمان

  • کد خبر : 112853
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
پیام تسلیت مدیرعامل در پی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در کرمان
در پی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان (در روز ۱۳ دی ۱۴۰۲) پرچم سیاه عزاداری بر فراز بلندترین برج پرچم حاشیه دریای خلیج فارس به اهتزار درآمد. در همین حال پرچم ایران اسلامی نیز نیمه برافزاشته شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی صدف خلیج فارس، علی صفوی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس با ارسال پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، شهادت جمعی از هموطنان و دوستداران سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

«إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

کـلُّ مَـنْ عَـلـیـهـا فَـان وَ یـبـقَـی وَجْـهُ رَبَّـک ذوالـجـلالِ والاکـرامِ

حمله تروریستی اندوهبار به مردم عادی بی‌گناه در مسیر گلزار شهدای کرمان همزمان با چهارمین سالروز عروج سرداردل ها، حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر قساوت، ددمنشی و البته فرومایگی و رذالت دشمنان کوردل و بزدل ملت ایران را به نمایش گذاشت.

خونبارترین حمله تروریستی سال‌های بعد از انقلاب که موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید، بیش از پیش آشکار می‌سازد که مردم نستوه ایران چگونه موجب هراس و کینه‌توزی دشمنان قسم خورده خود می‌شوند.

اینجانب ضمن آرزوی بهبودی عاجل برای مصدومان این حادثه، مصیبت عظیم مزار شهدای کرمان را به ملت شریف ایران، مردم عزیز کرمان به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا تسلیت عرض کرده و  از خداوند منان برای شهیدان گرانقدر آمرزش و علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.»

https://tejaratava.ir/?p=112853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.