• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بمناسبت فرا رسیدن میلاد خجسته حضرت صدیقه طاهره (س) و هفته بزرگداشت مقام زن

  • کد خبر : 112582
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بمناسبت فرا رسیدن میلاد خجسته حضرت صدیقه طاهره (س) و هفته بزرگداشت مقام زن
مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران طی پیامی فرا رسیدن میلاد خجسته حضرت صدیقه طاهره (س) و هفته بزرگداشت مقام زن را تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در متن پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی چنین آمده است :
در آستانه فرارسیدن میلاد سراسر سعادت عصاره تمامی خوبیها، سیده نساء العالمین ، بنت المصطفی، حضرت زهرا (س) ، که مصادف با بزرگداشت مقام مادر وروز زن است ، صمیمانه ترین شادباش ها و تهنیت ها را به میمنت این روز به حضور تمامی همکاران ارجمند به ویژه بانوان شاغل که دوشادوش مردان مجدّانه برای اعتلا و سربلندی این مرز و بوم در تلاشند عرض می نمایم.
بزرگ بانویی که با شخصیت وارسته و برخورداری از عالی ترین فضایل اخلاقی متأثر از رشد در مکتب ناب محمدی مبدل به الگویی بی همتا نه تنها برای بانوان بلکه برای همه آحاد مردان و زنان مسلمان شده و چه افتخار و موهبتی برای بانوان مسلمان از این والاتر که روز میلاد برترین گوهر خلقت، بانوی بهشت، حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن نام گرفته است.
این روز فرخنده همچنین مقارن با زادروز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است؛ صاحب اندیشه و تفکری که با استناد به ارزش های اصیل دین مبین اسلام، نقش محوری زنان در تعیین مسیر حرکت جامعه را بسیار اثرگذار عنوان و ضمن تاکید بر حفظ کرامت و متانت بانوان مسلمان، مسئولیت این قشر از جامعه را در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی بسیار ارزشمند تبیین نموده است.
همچنین جا دارد تا در این فرصت مراتب قدردانی خود را از همسران کارکنان شاغل در واحد های عملیاتی و اقماری ابراز داشته و اعلام نمایم شرکت ملی حفاری همواره خود را همراه این بانوان ارجمند می داند که علاوه بر ایفای نقش مادری، رسالت سنگین مدیریت امور خانواده و تربیت و تأمین نیازهای روحی فرزندان را در غیاب همسران خود بر عهده دارند.
در خاتمه با تقدیر مجدد از زحمات بانوان شاغل در شرکت بار دیگر سالروز میلاد پربرکت حضرت حضرت زهرای مرضیه (س) و فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه شیعیان جهان به ویژه بانوان همکار در خانواده بزرگ شرکت ملی حفاری ایران تبریک گفته و برای آنان توفیق روزافزون در پرتو الطاف حضرت حق را خواستارم.

روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

https://tejaratava.ir/?p=112582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.