• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
عبور تولیدات شرکت مس از برنامه 9 ماهه؛

رشد ۵۷ درصدی فروش شرکت مس در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری

  • کد خبر : 112475
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
رشد ۵۷ درصدی فروش شرکت مس در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری

دکتر امیر خرمی‌شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، از رشد ۵۷ درصدی فروش این شرکت در ۹ ماهه اول سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بازار سرمایه و تحقق برنامه‌های تدوین‌شده در عملکرد ۹ ماهه تولید این شرکت خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مس پرس، دکتر امیر خرمی‌شاد در تشریح عملکرد ۹ ماهه تولید شرکت ملی صنایع مس ایران، از رشد فروش داخلی و خارجی این شرکت در ۹ ماهه اول سال جاری خبر داد و تصریح کرد: میزان فروش داخلی محصولات شرکت ملی مس، در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری، به میزان ۶۹۵ هزار میلیارد ریال بوده و میزان فروش صادراتی این شرکت نیز، ۲۱۲ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: بنابراین مجموع درآمد شرکت ملی مس در بازار سرمایه، بیش از ۹۰۷ هزار میلیارد ریال بوده است که نسبت به فروش ۵۷۵ هزار میلیارد ریالی در مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۵۷ درصد رشد داشته است.

وی همچنین از رشد سه ‌درصدی کنسانتره مس و اسیدسولفوریک و رشد دو ‌درصدی برنامه تولید سنگ سولفوری نسبت به برنامه تا پایان آذرماه خبر داد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین اظهار کرد: میزان کل استخراج، اکسید و باطله، لجن آندی، مفتول و کنسانتره مولیبدن از ابتدای سال تا روز ۳۰ آذر سال جاری نسبت به برنامه به ترتیب ۱۱ درصد، ۱۴ درصد، ۱۱ درصد، ۴۳ درصد و ۵۶ درصد رشد داشته است.

وی افزود: برای تحقق این میزان از رشد تولید، اقدامات متعددی از جمله افزایش بهره‌وری در بخش‌های مختلف شرکت، به کارگیری فناوری‌های جدید در فرایند تولیدو تربیت و آموزش نیروی انسانی متخصص انجام شده است.

دکتر خرمی‌شاد یادآور شد: عملکرد ۹ماهه سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که در میزان کل استخراج، اکسید و باطله، لجن آندی، مفتول و کنسانتره مولیبدن از ابتدای سال جاری تا روز ۳۰ آذرماه به ترتیب تولید ۲۰۷ میلیون و ۹۴۹ هزار تن، ۱۶۵ میلیون و ۶۴۳ هزار تن، ۶۹۸ هزار تن، ۱۹ هزار و ۳۴۵ تن و ۹ هزار و ۸۲۱ تن به ثبت رسیده است.

وی همچنین میزان تولید کنسانتره مس، اسیدسولفوریک و سنگ سولفوری را تا پایان آذرماه سال جاری به ترتیب ۹۹۲ هزار و ۲۸۲ تن، ۶۵۲ هزار و ۶۹۳ تن و ۴۲ میلیون و ۳۰۶ هزار تن اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در پایان از تلاش جهادی همه کارکنان این شرکت تقدیر کرد و گفت: بدون شک با ادامه تلاش‌ و مجاهدت کارکنان شرکت مس، شاهد دستاوردهای بیشتری در آینده خواهیم بود.

https://tejaratava.ir/?p=112475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.