• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

سومین نشست فصلی مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد برگزار شد

  • کد خبر : 111998
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
سومین نشست فصلی مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد برگزار شد

نشست فصلی مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه سرمد با حضور سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، نشست فصل پاییز مدیران، معاونین و اعضای هیأت مدیره شرکت بیمه سرمد به‌صورت ویدئوکنفرانس با مدیران شعب سراسر کشور برگزار شد.
مدیرعامل شرکت بیمه سرمد ضمن تشکر و قدردانی از همدلی و همراهی مدیران، معاونین و مدیران شعب سراسر کشور گفت: در حال آماده‌سازی بودجه سال ۱۴۰۳ هستیم و به‌زودی پس از تصویب آن جلسه‌ای حضوری با مدیران شعب سراسر کشور خواهیم داشت.
سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد افزود: عملکرد شعب را بررسی و ارزیابی می‌کنیم و به‌زودی طرحی برای ساختار و رتبه‌بندی شعب تدوین خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در ادامه، خطاب به مدیران شعب بیمه سرمد سراسر کشور درباره دقت عمل، سوددهی و راهکارهای عملیاتی برای کنترل نسبت خسارت تاکید کرد.
محمد زاهدنیا، عضو هیات مدیره شرکت بیمه سرمد در این نشست با اشاره به طرح طبقه‌بندی مشاغل گفت: اجرای این طرح باعث ایجاد امید، انگیزه و پویایی در بین همکاران شده است.
زاهدنیا با اشاره به افزایش اختیارات شبکه فروش اعلام کرد: به دنبال جذب تیم جدید با پویایی بالا برای شبکه فروش هستیم که از این پس این گروه امتیازات ویژه‌ای دریافت خواهند کرد.
عضو هیات مدیره شرکت بیمه سرمد در ادامه از صدور بیمه‌نامه‌های جدید خبر داد و گفت: به‌زودی جزئیات این بیمه‌نامه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
در این نشست آقای راهداری، مدیرعامل شرکت مدیریت زنجیره تامین دانش از همکاری خوب شرکت بیمه سرمد در طراحی و اجرای آزمایشی سامانه‌ای برای اتباع خارجی خبر داد و گفت: این طرح به‌صورت آزمایشی در یکی از شهرها با موفقیت اجرا شد و به‌زودی به صورت رسمی در کشور اجرا خواهد شد.
گفتنی است در ابتدای این نشست مدیران و معاونین به ارائه گزارش عملکرد واحدهای خود پرداخته و برخی از مدیران شعب سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
در پایان این نشست شعب نوشهر، کاشان و شهرکرد به عنوان شعب برتر انتخاب شدند.

https://tejaratava.ir/?p=111998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.