• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

کرمان/ نشست هماهنگی مدیران اقتصادی استان

  • کد خبر : 111912
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
کرمان/ نشست هماهنگی مدیران اقتصادی استان
اداره کل اموال تملیکی استان کرمان، مدیران ارشد اقتصادی و نظارتی این خطه را برای شناسایی و رفع موانع پیش روی انجام امور گرد هم جمع کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان کرمان، عباس سام نژاد مدیرکل اموال تملیکی کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: بازدیدهای میدانی و کارشناسی دو روز گذشته سبب پویایی و نشاط کار و فعالیت در حوزه تملیکی شده است.

وی با بیان اینکه رابطه و تعامل خوبی میان دستگاه های اجرایی و نظارتی حاکم است، بیان داشت: رشد و ترقی استان کرمان محصول نگاه تعاملی و همکاری مدیران ارشد استان است که باید تقویت شده و کامل تر شود.

سام نژاد در ادامه ضمن تشریح اقدامات اموال تملیکی در چهار ماهه اخیر، گفت: در بخش های مختلفی رتبه های پایینی داشتیم ولی با ایثار و تلاش مستمر همکارانم به رتبه تای خوبی دست یافتیم که نمونه آن در حوزه فروش از رتبه ۲۸ استان به جایگاه پنجم رسیده ایم.

وی در پایان با تشکر از حمایت های مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان و مدیران استان گفت: گرچه از بعد نیروی انسانی دچار چالش و مشکل هستیم ولی تمام ماموریت های محوله را به خوبی به سرمنزل مقصود رسانده ایم.

در ابتدای این نشست صادق سلطانی نژاد نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد حاج قاسم، تصریح کرد: کارکنان اموال تملیکی استان علیرغم اینکه بضاعتی اندک دارند ولی با تلاش مضاعفی که دارند، امور محوله را به خوبی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه نگاه در کرمان این است که همه با هم در یک تیم اقتصادی فعالیتی مطلوب داشته باشیم، اضافه کرد: ارتقای شاخص های اقتصادی از جمله کسب و کار بیانگر تعامل و در کنار یکدیگر بودن دستگاه های اقتصادی است و نتایج پرثمری خواهد داشت.

وی با اشاره به اهتمام مدیرعامل سازمان اموال تملیکی، ادامه داد: ساختار ناقص گذشته در حال اصلاح است و این موضوع به فال نیک گرفته می شود.

گفتنی است، در این نشست اسکندر یارنسب مدیرکل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان اموال تملیکی، صادق سلطانی نژاد نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، عباس سام نژاد مدیرکل اموال تملیکی، ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی، میثم ابوسعیدی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، محمد دولتی مدیرکل گمرکات، امین یادگارنژاد رئیس پلیس امنیت اقتصادی، مسلم بسیج مدیرکل استاندارد، محسن میرزایی معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سعیده رسولی معاون اداره کل محیط زیست استان کرمان و چند تن از خبرنگاران و اعضای کارگروه نظارت و پایش سازمان اموال تملیکی حضور داشتند.

https://tejaratava.ir/?p=111912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.