• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پولدارترین جوان ایران کیست

  • کد خبر : 111587
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
پولدارترین جوان ایران کیست
یکی از مهم‌ترین رازهای موفقیت ثروتمندان، دیدگاه متفاوتی است که آنها نسبت به ریسک و ریسک کردن دارند. در واقع اغلب افراد عادی، زمانی که صحبت از ریسک می‌شود، تا جایی که ممکن است سعی می‌کنند از آن دور باشند.


اما اگر ثروتمندان موقعیتی را در مقابل خودشان ببینند که احتمال موفقیت زیاد و در مقابل خطرات زیادی هم داشته باشد، کمی تامل کرده و سعی می‌کنند تا جای ممکن به سمتش حرکت کنند. البته در بعضی شرایط افراد موفق هم ریسک‌هایی می‌کنند که بازخورد خوبی برای‌شان ندارد اما در هر حال اغلب این ریسک‌ها، به موفقیت و کسب درآمد بالا ختم می‌شود.
یکی از معروف‌ترین جوانان ثروتمند شاغل در خارج کشور فرزاد وجیهی است جوانی بادانش و بینش معاملاتی فوق‌العاده درزمینهٔ معاملات و بااستعدادی شگرف در پیش‌بینی موقعیت‌ها که یک کارآفرین موفق هم میباشد.
نام فرزاد وجیهی پرتکرار است فردی که به عنوان برترین تریدر ایرانی معروف شد فرزاد وجیهی متولد ۱۳۶۷ در اهواز ، فعالیتش را از معاملات خودرو که شغل خانوادگی شان بود ، آغاز کرده و سپس وارد بازار های مالی شد.
فرزاد وجیهی با راه اندازی صرافی و معاملات آنلاین طلا در ایران به شهرت رسیده. اما واقعیت این است که هیچ آمار دقیقی از ثروت او منتشر نشده در حالی که شرکت و املاک زیادی دارد که در کشورهای مختلف پراکنده هستند و ارزش آن تاکنون محاسبه و رسانه ای نشده اند.وی هم اکنون در معاملات فارکس و بورس های بین المللی فعالیت دارد، به طوری که گفته می شود سودهای میلیاردی به دست آورده است.

https://tejaratava.ir/?p=111587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.