• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
به مناسبت روز ملی حمل و نقل انجام شد؛

تجلیل از ۲ هزار راننده ترابری و تشریفات شرکت فولاد مبارکه

  • کد خبر : 111009
  • ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
تجلیل از ۲ هزار راننده ترابری و تشریفات شرکت فولاد مبارکه
۲ هزار راننده ترابری و تشریفات شرکت فولاد مبارکه به مناسبت روز ملی حمل و نقل تجلیل شدند.

 صادق فرخی مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت فولاد مبارکه در آئین گرامی داشت تجلیل از رانندگان ترابری و تشریفات شرکت فولاد مبارکه با اشاره به ۲۶ آذر ماه روز ملی حمل و نقل در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، اظهار کرد: این روز به پاس قدردانی از خدمات طاقت‌فرسا و خستگی‌ناپذیر ناوگان ترابری و حمل و نقل کشور و برای آگاهی هر چه بیشتر جامعه با نقش و جایگاه اساسی بخش حمل و نقل در اقتصاد ملی و شهرها، به نام روز ملی حمل و نقل و رانندگان نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: حمل و نقل یکی از سرمایه‌های بزرگ کشور است که قطعا رانندگان در این بخش مهم اثرگذار هستند و در سرمای زمستان و گرمای تابستان همواره به ارائه خدمت می‌پردازند.

همچنین علی قربانی، رئیس ترابری شرکت فولاد مبارکه نیز در این مراسم با بیان اینکه ما مفتخریم که در چهار نوبت در روزهای پنجشنبه و جمعه در خدمت خانواده بزرگ ترابری فولاد مبارکه که به عنوان یکی از سرمایه‌های بزرگ هستند، بودیم، افزود: این عزیزان حمل و نقل پرسنل فولاد مبارکه را بر عهده دارند و هدف ما در این برنامه تجلیل از رانندگان و خانواده آنها بود.

وی تصریح کرد: رانندگان امنیت، سلامت و آرامش را برای پرسنل فولاد مبارکه در مسیرهای سرویس‌دهی به ارمغان می‌آورند، پرسنل فولاد مبارکه نیز مدیون عشق ورزی‌هایی هستند که در مسیرهای فولاد مبارکه سرویس‌دهی می‌کنند.

قربانی گفت: روز ملی حمل و نقل و رانندگان را به حمل و نقل بار و مسافر، پلیس راه و راهور، همکاران، دستگاه‌های نظارتی و مجموعه ترابری شرکت فولاد مبارکه و به صورت ویژه خدمت رانندگان ناوگان راهبری سبک و سنگین و تعمیرگاه بنزینی شرکت فولاد مبارکه به عنوان سکانداران حرفه ای حمل و نقل تبریک می‌گویم.

وی همچنین با بیان اینکه در آئین گرامی داشت تجلیل از رانندگان ترابری و تشریفات شرکت فولاد مبارکه در چهار نوبت از حدود ۲ هزار راننده ترابری و تشریفات فولاد مبارکه تجلیل شد، ادامه داد: باید توجه داشت که ۶ هزار نفر در این مراسم حضور داشتند که شامل رانندگان و افراد تحت تکفل آنها بود.

منبع خبر: ایراسین

https://tejaratava.ir/?p=111009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.