• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
3

پایش زمستانه مصرف برق اداره های پایتخت آغاز شد

  • کد خبر : 11088
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
پایش زمستانه مصرف برق اداره های پایتخت آغاز شد

تهران – تجارت آوا – طرح پایش زمستانه مصرف برق ادارات پایتخت با هدف همراهی در تامین سوخت نیروگاه‌های کشور آغاز شد.

به‌گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «حسین صبوری» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، افزود:کمیته پایش، نظارت و مدیریت مصرف برق سازمان‌ها و اداره های دولتی با هدف کاهش مصرف برق در زمستان، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی توضیح داد: براساس برنامه کاهش مصرف انرژی، گروه‌های نظارتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، فعالیت رسمی خود را برای پایش برق مصرفی اداره ها بر اساس استانداردهای تعیین شده، آغاز کرده‌اند.
صبوری افزود: برای کنترل مصرف برق همه سازمان‌های دولتی پایتخت در زمستان، پیامک‌های اطلاع‌رسانی برای آنها ارسال و همچنین تیم‌های مدیریت مصرف از برخی سازمان‌ها، بازدید و ضمن ارائه آموزش، تذکرهای لازم را به دستگاه‌های پرمصرف اعلام کردند.
این مقام مسوول خواستار همکاری همه سازمان‌ها و نهادهای دولتی پایتخت در افزایش بهره‌وری انرژی شد و گفت: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در تامین سوخت نیروگاه‌های کشور، با اندکی کاهش مصرف انرژی، می‌توان کمک بزرگی به دستگاه‌های مسوول در بخش تامین انرژی کرد. 
«رامین پوریا» مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز با بیان اینکه کمیته پایش مصرف، با جدیت مصرف برق اداره ها و سازمان‌ها را رصد می‌کند، افزود: بنابراهداف تعیین شده برای مدیریت و مصرف بهینه انرژی، سامانه‌های گرمایشی، میزان روشنایی و خاموش بودن لوازم برقی در پایان ساعت اداری، دستگاه‌های هدف بطور منظم پایش شده و با مشاهده مصرف بی‌رویه و بی‌توجهی به هدررفت انرژی، اخطارهای لازم به اداره خاطی داده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روز گذشته میزان مصرف برق مصرف برق کشور و در شانزدهمین روز دی ماه همچنان در مدار افزایش قرار داشت به گونه ای که در ساعت ۱۷ و ۴۶ دقیقه به رقم ۴۰ هزار و ۵۷۱ مگاوات رسید.

https://tejaratava.ir/?p=11088

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.