• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

۱۰۴ طرح و پروژه پست بانک ایران در بیست و هشتمین سالگرد فعالیت بانک افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 110501
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
۱۰۴ طرح و پروژه پست بانک ایران در بیست و هشتمین سالگرد فعالیت بانک افتتاح می‌شود

به مناسبت اول دی ماه و آغاز بیست و هشتمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران، طی مراسمی با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ستادی و اجرایی، ۱۰۴ طرح و پروژه بانک با سرمایه گذاری معادل ۲٫۴۶۷٫۰۶۱ میلیون ریال در سراسر کشور بهره برداری می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم که صبح روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه سال ۱۴۰۲ در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، طرح‌ها و پروژه‌های ۲۲ استان کشور که برای ۴۴۶ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال می‌کند، مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
تجهیز، بازسازی و افتتاح ۷۵ باجه‌ بانکی روستایی، ۲۷ طرح و پروژه تولیدی، صنعتی و خدماتی با سرمایه‌گذاری منابع داخلی بانک، صندوق توسعه ملی و بخش خصوصی و تجهیز و بازسازی دو شعبه پست بانک ایران، در این مراسم بهره‌برداری می‌شود.
این طرح ها در استان‌های آذربایجان غربی، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و  شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، سمنان، کردستان، قزوین، قم، لرستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، فارس، مرکزی، همدان و یزد رونمایی می‌شوند.

https://tejaratava.ir/?p=110501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.