• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
مدیرعامل این بانک تاکید کرد

آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور توسعه همکاری‌های متقابل با شرکت شستا

  • کد خبر : 110430
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور توسعه همکاری‌های متقابل با شرکت شستا
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک به منظور توسعه همکاری‌های متقابل با شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی در نشست مشترک با دکتر عارف نوروزی مدیرعامل این شرکت که با حضور مدیران عالی هلدینگ تابعه برگزار شد، برخی از ظرفیت‌های اعتباری، ارزی، تعهداتی، بیمه‌ای، سرمایه‌گذاری و… این بانک را تشریح کرد و گفت: بانک رفاه کارگران در حال حاضر جزو بانک‌های اول شبکه بانکی کشور از نظر سرمایه ثبتی به میزان ۶۲۰ هزار میلیارد ریال است و این مهم بستر ارائه خدمات به واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف اقتصادی را بیش از پیش فراهم کرده است. 

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده نزدیک ۱۰۰ هزار میلیارد ریال دیگر به این سرمایه اضافه خواهد تا جایگاه نخست بانک رفاه کارگران در این شاخص تداوم یابد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: نسبت کفایت سرمایه بانک در حال حاضر بیش از ۱۴ درصد است. این مهم کمک می‌کند بخش‌های بیشتری از حوزه اقتصادی کشور را تحت پوشش خدمات، محصولات و سرویس‌های خود قرار دهیم.

دکتر للـه‌گانی به ارتقای جایگاه بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس نتایج بیست‌وپنجمین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (رتبه بندی IMI-100)، بانک رفاه کارگران موفق به ارتقای جایگاه خود و کسب رتبه دوم در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری شد. 

وی افزود: بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر این رتبه‌بندی نیز موفق به کسب رتبه نهم از منظر شاخص فروش شد که نسبت به رتبه‌بندی گذشته ارتقاء جایگاه داشته است.

دکتر للـه‌گانی به اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری(خاص) بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: انتشار این اوراق ابتکار ارزشمندی است که از سوی این بانک و در راستای تامین مالی پروژه‌های ایجادی، توسعه‌ای و تکمیلی واحدهای تولیدی عملیاتی شده است. 

وی افزود: آمادگی داریم از ظرفیت‌های این اوراق به منظور پیشبرد برنامه‌های اجرایی شرکت شستا بهره ببریم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: بانک رفاه کارگران و شرکت شستا از یک خانواده هستند و ضرورت دارد همکاری‌های متقابل توسعه یابد. 

دکتر للـه‌گانی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر از انسجام و هدفمندی مناسبی برخوردار و در مسیر بسیار خوبی در حال حرکت است.  

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) نیز طی سخنانی در این نشست با تاکید بر گسترش هم‌افزایی بانک رفاه کارگران و این شرکت گفت: آثار مثبت این هم‌افزایی به مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی برمی‌گردد.

دکتر نوروزی تصریح کرد: وجود بانک رفاه کارگران در مجموعه این وزارتخانه و سازمان یک مزیت ارزشمند است.

وی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: این مهم ظرفیت‌های این بانک در راستای ارائه خدمات به واحدهای تولیدی را افزایش خواهد داد و فرصت مناسبی برای شستا به منظور پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای است.

به گفته وی، بانک رفاه کارگران در حال حاضر یکی از بانک‌های برتر کشور از نظر ساختار مالی و میزان سرمایه است.

دکتر نوروزی با بیان اینکه ضرورت دارد شرکت شستا و بانک رفاه کارگران به سمت ظرفیت‌ها و بازارهای جدید مالی حرکت کنند، تصریح کرد: از این طریق این شرکت و بانک به همراه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی قادر خواهند بود ارزش افزوده بالایی ایجاد کنند که سالم‌تر و پربازده است.

وی در پایان تاکید کرد: شرکت شستا در دور جدید فعالیت خود بیش از پیش از ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران بهره خواهد برد و همکاری‌های متقابل این شرکت و بانک به شکل روزافزونی ارتقاء خواهد یافت.

شایان ذکر است، بیژن قزل‌بیگلو معاون اعتباری بانک رفاه کارگران نیز طی سخنانی در این نشست برخی از ظرفیت‌های اعتباری این بانک را تشریح و از آمادگی به منظور توسعه همکاری‌های متقابل با شرکت شستا خبر داد.

حبیب‌اله اژدهاکش معاون فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران نیز طی سخنانی در این نشست به تبیین اقدامات توسعه‌ای این بانک در حوزه خدمات الکترونیک پرداخت و گفت: ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران در حوزه فناوری اطلاعات در سال‌های اخیر با افزایش چشم‌گیری همراه بوده است و آماده‌ایم این ظرفیت‌ها را به منظور بهره‌برداری در اختیار شرکت شستا قرار دهیم.

گفتنی است، در ادامه این نشست مدیران عامل هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا به تشریح ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی این هلدینگ‌ها پرداختند و بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران تاکید کردند.

https://tejaratava.ir/?p=110430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.