• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

متفاوت و خلاق برای ارتقای جایگاه بانک بیندیشید

  • کد خبر : 110284
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
متفاوت و خلاق برای ارتقای جایگاه بانک بیندیشید

دکتر سید عباس حسینی در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر بانک مسکن، ضمن تبریک روز پژوهش، بر هدایت تحقیقات به سمت خدمات‌دهی بهتر به مشتریان و لزوم تفکر خلاق و متفاوت برای ارتقای جایگاه بانک مسکن در شبکه بانکی تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، مدیرعامل بانک مسکن در حضور مدیران و جمعی از پژوهشگران برتر بانک، خواستار هدفمندسازی بیشتر پژوهش‌های بانک، نوآوری در طراحی خدمات در جهت رفع نیازهای روز مشتریان، کیفی‌سازی و تنوع‌بخشی به محصولات و کشف بازارهای جدید برای جذب منابع شد.
دکتر حسینی خطاب به حاضران گفت: پژوهشگران و هدایت‌گران پژوهش‌ها باید در مسیر توسعه بانک مسکن و رفع نیازها و خلاهای موجود تحقیق کنند. در مقابل نیز بانک با حمایت هدفمند از پژوهش‌ها از این مهم پشتیبانی خواهد کرد.
وی با ابراز امیدواری از اینکه تحقیقات جاری بانک به مزیت‌ رقابتی مبدل شود، خواستار تلاش بیشتر برای ایجاد اصلاحات مورد نیاز در ساختارها، فرایندها و نظام تصمیم‌گیری در همه بخش‌ها با هدف خدمات‌دهی بهتر به مشتریان و جلب رضایت همکاران شد.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به تخصصی بودن این بانک و پرداخت ۸۵ درصد از تسهیلات در بخش مسکن به ویژه نهضت ملی، بر لزوم گذر از محدویت‌های غیرضروری و تمرکز بر رسالت اصلی بانکداری، جذب منابع به ویژه با نرخ‌های پایین و تعامل با شرکت‌های بزرگ صنعتی تاکید کرد.
وی گفت: ما امانت‌دار تلاش‌ها و تصمیم‌گیری‌های بزرگان در این بانک هستیم و بر خود لازم می‌دانیم تا با نگاهی فراتر از گذشته، با تلاش بیشتر، خدمات بانکی گسترده‌تر، اصلاحات هدفمند، نگاه‌ و افق بلند، کاری کنیم تا بانک مسکن همانند گذشته در آسمان شبکه بانکی کشور بدرخشد.
از ۲۸ پژوهشگر برتر حاضر که پس از امتیازدهی و رتبه‌بندی پژوهش‌ها انتخاب شده‌اند، در پایان این گردهمایی تجلیل شد.

https://tejaratava.ir/?p=110284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.