• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
در نمایشگاه تخصصی بیمه صورت گرفت؛

معرفی بیمه‌های کشتی و هواپیما شرکت بیمه کوثر

  • کد خبر : 109399
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
معرفی بیمه‌های کشتی و هواپیما شرکت بیمه کوثر
مسئول غرفه بیمه‌های کشتی و هواپیما نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر گفت: در رشته کشتی و هواپیما کلیه پوشش‌های هوایی و دریایی بدنه و ماشین آلات طراحی شده است. در کشتی پوشش‌های مسئولیت، جان مسافر و اشخاص ثالث در پی اند آی تحت پوشش قرار می‌گیرد و در هواپیما که آل‌ریسک است پوشش‌های بدنه و موتور، مسافرین، اشخاص ثالث و مسائلی که مربوط به مسئولیت‌های هواپیما در حین بهره برداری است تحت پوشش قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار تجارت آوا، طی چهار روز نمایشگاه تخصصی بیمه در شرکت بیمه کوثر با هدف آگاه‌سازی بیمه گذاران و مراجعه کنندگان بابت معرفی رشته‌ها و بیمه‌های مختلف، معرفی محصولات، دستاوردها، طرح‌های فناورانه و گسترش فرهنگ بیمه در کشور با حضور و استقبال گسترده بازدیدکنندگان از جمله مسئولین لشکری و کشوری، رئیس کل بیمه مرکزی، مدیران و کارشناسان صنعتی بیمه، عموم مردم و خبرنگاران برگزار شد.

در این نمایشگاه غرفه‌های مجزا برای رشته‌های مختلف طراحی شده بود که کارشناس و مسئول مربوطه آن رشته بیمه‌ای هر کدام به تفکیک پاسخگوی بازدید کنندگان بوده و معرفی کاملی از آن رشته را ارائه می‌نمودند.

در این رابطه در غرفه بیمه‌های کشتی و هواپیما کارشناس مربوطه با تاکید بر اهمیت این بیمه نامه به خبرنگار تجارت آوا گفت: در رشته کشتی و هواپیما کلیه پوشش‌های هوایی و دریایی بدنه و ماشین آلات طراحی شده است. در کشتی پوشش‌های مسئولیت، جان مسافر و اشخاص ثالث در پی اند آی تحت پوشش قرار می‌گیرد و در هواپیما که آل‌ریسک است پوشش‌های بدنه و موتور، مسافرین، اشخاص ثالث و مسائلی که مربوط به مسئولیت‌های هواپیما در حین بهره برداری است تحت پوشش قرار می‌گیرد.

وی افزود: ما تا امروز توانستیم چند ناوگان بالگردی و هواپیمایی کشور را در اختیار بیمه‌ای داشته باشیم و رتبه اول بیمه صنعت هوایی در این زمینه را داریم.

در خصوص خسارت‌هایی که داده‌ایم متاسفانه بر اثر شرایط تحریمی و وضعیت قطعه اوضاع بالگردی و هواپیمایی زیاد مناسب نیست، و اخیراً چند مورد خسارت بالگردی را پرداخت کرده‌ایم. و یک نمونه موتور هواپیما را خسارت داده‌ایم و حتی شناورهای به گل نشسته، برخورد کرده و غرق شده را پرداخت خسارت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: توصیه‌ای که برای بازدید کنندگان داریم این است که بیشتر خسارت‌ها به دلیل فیزیکال و متریال نیست و بیشتر به خاطر خطای انسانی است که با رعایت دستورالعمل‌ها و آموزش یا موارد به روز رسانی دستورالعمل‌ها و نظارت می‌توان جلوی این خسارت‌ها را گرفت. و البته هدف اصلی ما از برگزاری نمایشگاه این است که مسئولین ایمنی یا افرادی که در این موارد دخیل و تصمیم گیر هستند با رعایت یک سری موارد واقعاً ابتدایی و ارتقای اچ اس ای خود بتوانند خسارت را کنترل کنند.. کما اینکه سود ما در ندادن خسارت نیست بلکه سود ما در ارتقای ایمنی و حفظ جان انسان‌ها و اموال این کشور است که می‌توانیم با این کار نرخ‌های خود را نیز تعدیل کنیم. در این زمینه مذاکراتی با بیمه مرکزی داشتیم که بازدیدها، بازرسی‌ها و ارزیابی‌های ریسک باید جوری انجام شود که نرخ آن منطقی باشد.

وی تسریح کرد: بیمه‌گذار وظایفی در خصوص ارتقای ایمنی و رعایت دستورالعمل‌ها و موارد ایمنی دارد و بعد از آن است که پوشش بیمه‌ای مطرح می‌شود.

البته باید بگوییم ما با شرایط کنونی توانستیم خدمت رسانی کنیم و امیدواریم در این زمینه موفق باشیم.

لازم به ذکر است، در غرفه بیمه‌های کشتی و هواپیما نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر در تصاویر تلویزیونی برخی از مهم‌ترین خسارات وارده به نمایش گذاشته شده که بیمه کوثر در اسرع وقت و با دقت خسارات آنها را پرداخت نموده است.

https://tejaratava.ir/?p=109399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.