• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

ساماندهی اموال تملیکی و توقیفی را با قدرت ادامه دهید

  • کد خبر : 109332
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
ساماندهی اموال تملیکی و توقیفی را با قدرت ادامه دهید
رئیس قوه قضائیه گفت: مقامات قضائی ذی‌صلاح، در راستای صیانت از بیت‌المال و اموال عمومی و خصوصی، نهضتی را که در قضیه ساماندهی جامع اموال تملیکی و توقیفی آغاز شده، با قدرت ادامه دهند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای که در نشست شورای عالی قوه قضاییه با رؤسای کل دادگستری‌ و دادستان‌های مراکز استانها، ۱۵ دستور مهم صادر کرده بود، در پایان این نشست، چند دستور مهم دیگر نیز خطاب به کلیه مقامات قضایی صادر کرد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در همین راستا، خطاب به مقامات قضایی تاکید کرد: امور و وظایف محوله را مبتنی بر قانون و شرع و بصورت متقن و مستدل، با قدرت به پیش ببرید و اطمینان داشته باشید که ما در رأس قوه قضاییه از اقدامات صحیح و بر مدار قانون شما حمایت همه‌جانبه به عمل می‌آوریم.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: مقامات قضایی با دستگاه‌های نظارتی درون عدلیه برای صیانت از مجموعه و فردفرد کارکنان همکاری مستمر داشته باشند و دستگاه‌های نظارتی قوه قضائیه نیز بر پیشگیری و صیانت از مجموعه متمرکز شوند؛ بعضاً در مواردی یک پرونده از ناحیه یکی از مراجع نظارتی عدلیه اخذ می‌شود و تا ۵ ماه به مرجع قضایی ذی‌صلاح مسترد نمی‌شود و همین امر به نوعی در روند رسیدگی اخلال ایجاد می‌کند؛ بخش نظارتی چنانچه در قبال موضوعی از یک پرونده، نیازمند بسط تحقیقات است صرفاً باید همان موضوعِ بخصوص را طلب کند، نه کل پرونده را.

رئیس دستگاه قضا بیان داشت: مقامات قضایی ذی‌صلاح، در راستای صیانت از بیت‌المال و اموال عمومی و خصوصی، نهضتی را که در قضیه ساماندهی جامع اموال تملیکی و توقیفی آغاز شده، با قدرت ادامه دهند.

https://tejaratava.ir/?p=109332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.