• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

شعب بانک توسعه تعاون از تعاونی های توسعه و عمران شهرستانها حمایت می کنند

  • کد خبر : 109040
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
شعب بانک توسعه تعاون از تعاونی های توسعه و عمران شهرستانها حمایت می کنند

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت شعب بانک توسعه تعاون از تعاونی های توسعه و عمران شهرستانها می نمایند.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه ای با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور اظهار داشت: سند توسعه تعاون به عنوان یکی از عالی ترین و مترقی ترین اسناد مرتبط با بخش تعاون در واپسین لحظات سال گذشته توسط رییس جمهور و هیات وزیران جهت اجرا به دستگاههای اجرایی ابلاغ گردید.
شیخ حسینی افزود: توسعه تعاون در هر دو بعد ملی و استانی در این سند مورد توجه قرار گرفته است، گرچه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان محوریت توسعه تعاون مطرح گردیده است، همچنین بر نقش موثر سایروزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی نیز تاکید شده است.
وی ادامه داد: شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی در سطح استانها و مناطق ظرفیتی بزرگ برای کمک به توسعه بخش تعاون هستند. این شرکت ها می توانند در بکارگیری منابع خرد و توجه و بهره گیری از ظرفیت ها و مزیت های منطقه ای و همچنین بسترسازی برای ورود تعاونی ها برای کمک به پیشرفت مناطق نقش موثری داشته باشند.
شیخ حسینی تصریح نمود: تعاون به عنوان فرابخش در تمامی بخشهای اقتصادی حضور دارد و نقش وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت راه و شهرسازی ، وزارت کشور ، استانداری ها و دستگاههای اجرایی استانی برای ارتقای سهم تعاون در اقتصاد ملی حائز اهمیت است.
این مقام بانکی تاکید نمود: تعاون از ویژگی های مهمی از جمله مردمی سازی اقتصاد ، راهکاری برای مشارکت مردم در فعالیت های اقتصاد و کمک به پیشرفت مبتنی بر عدالت برخوردار است و در قانون اساسی، اسناد عالیه نظام و دیدگاه مقام معظم رهبری و رییس جمهور جایگاهی مهم دارد.

https://tejaratava.ir/?p=109040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.