• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تفاهم نامه همکاری شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با سازمان منطقه آزاد انزلی منعقد شد

  • کد خبر : 108930
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
تفاهم نامه همکاری شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با سازمان منطقه آزاد انزلی منعقد شد
تفاهم نامه همکاری این سازمان با شرکت شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در زمینه های تجاری، لجستیکی، و آموزشی به امضای محمد سجاد سیاهکارزاده مدیرعامل این سازمان و محسن محمدی مدیرعامل آن مجموعه رسید‌.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، تفاهم‌نامه مزبور در هشت ماده، پنج بند و یک تبصره به مدت یکسال که از قابلیت تمدید برخوردار می باشد به امضای طرفین رسیده است. بنابراین گزارش فرآهم نمودن امکانات لازم برای سرعت بخشیدن به انجام فرآیندهای لجستیکی، امور بازرگانی، دوره‌های آموزشی معرفی شرکای تجاری به یکدیگر از مهمترین محورهای تعریف شده در تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد انزلی و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی کشور می باشد.

گفتنی است شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی از بزرگترین مجموعه های اقتصادی کشور است که زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد و همکاری این سازمان در مسیر تأمین مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز مجموعه فوق گامی در مسیر ایفای نقش محوری جهت بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت ها و فرصت‌های ترانزیتی و حمل و نقل بین المللی کشورمان با کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و حاشیه دریای کاسپین محسوب می شود.

https://tejaratava.ir/?p=108930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.