• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

اطمینان به آینده

  • کد خبر : 108538
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
اطمینان به آینده

عضو هیئت مدیره و سرپرست اتکایی ایران‌معین در پیامی روز بیمه را به فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی اتکایی ایران‌معین متن پیام به شرح زیر است:

اختصاص یک روز به نام صنعت بیمه می‌تواند فرصتی برای رصد دقیق این صنعت گره خورده با آرامش مردم باشد. از این رو بزرگداشت ۱۳ آذر فراتر از یک رویداد، جریانی است سازنده، اثرگذار و سودمند.

به تأسی از این اثرگذاری، بیمه اتکایی ایران‌معین به عنوان تکه‌ای از جغرافیای صنعت بیمه با پشت سرگذاشتن سابقه درخشان و ماندگار در صدور بیمه‌ نامه‌های مستقیم، بنابر اقتضائات مسیر خود را تغییر داده و بسان ذات بیمه بدون هیچ بیم و واهمه‌ای مأموریت جدید را در بیمه‌گری اتکایی سکانداری می‌کند.

ریل گذاری درستی که دستاوردهای مهمی چون تحقق کل حق بیمه قبولی اتکایی سال گذشته در ۷ ماهه نخست سال‌جاری، رشد ۱۹۵ درصدی حق بیمه تولیدی تا انتهای آبان ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه و حفظ نسبت خسارت پایین در سایه ارزیابی درست و اصولی ریسک را به دنبال داشته است.

در زنجیره توانمندی‌های اتکایی ایران‌معین برخورداری از سرمایه ۱۲،۵۰۰ میلیارد ریالی و افزایش آن در آینده نزدیک و درج نماد شرکت در بازار دوم فرابورس در راستای افزایش شفافیت، دیگر حلقه‌های قابل اتکاء ادامه فعالیت‌اند که بی شک با وجود مدیران و  کارکنان توانمند و حمایت سهامداران، آینده این شرکت خوشنام همانند گذشته آن موفق و درخشان بوده و روند رشد رقم خورده، ادامه دار خواهد بود.

در اوج افتخار و سربلندی، روز بیمه را به معاونان، مدیران، کارکنان و سهامداران بیمه اتکایی ایران‌معین و کلیه دست اندرکاران صنعت بیمه کشور، تبریک گفته و توفیق روزافزون و استمرار صحت همه عزیزان را از خداوند متعال خواهانم.

اعظم هنردوست

عضو هیئت مدیره و سرپرست بیمه اتکایی ایران‌معین

https://tejaratava.ir/?p=108538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.