• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
قائم مقام شرکت بیمه دی و رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای خراسان رضوی، طی همایش نخبگان صنعت بیمه در این استان، بیان نمودند:

صنعت بیمه در مقابله با چالش‌ها‌ی تحریم، اقداماتی افتخارآمیز و کارنامه‌ای تحسین‌برانگیز داشته است

  • کد خبر : 108333
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
صنعت بیمه در مقابله با چالش‌ها‌ی تحریم، اقداماتی افتخارآمیز و کارنامه‌ای تحسین‌برانگیز داشته است
شریعتی‌فر،‌ رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای خراسان رضوی و مدیر بیمه دی در این‌استان: صنعت بیمه بازوی حمایتی برای آسایش مردم و صنایع است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ طی همایش نخبگان صنعت بیمه در استان خراسان رضوی که ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ در شهر مشهد و به میزبانی بیمه دی برگزار شد، نظرعلی صلاحی‌نژاد قائم مقام این شرکت با اشاره به ضرورت توجه همه جانبه به صنعت بیمه بیان کرد: فارغ از بحث تجاری، بیمه یک عقد و تعهد است. بیمه به منزله‌ی پُلی است جهت حفاظت از زندگی و اموال مردم و هرچه این پل محکم‌تَر و قوی‌تَر باشد،‌ نوید بخش آینده‌ی بهتری برای جامعه خواهد بود.
وی با اشاره به این‌که در سطح دنیا، بیمه یکی از اساسی‌تَرین پایه‌های کشورهاست، خاطرنشان کرد: شاخص صنعت بیمه در کشورهای توسعه یافته از شرایط خوبی برخوردار بوده و بیمه‌ها ریسک‌هایی را که ممکن است برای امور اقتصادی پیش بیاید، پوشش می‌دهند. صلاحی‌نژاد با اشاره به این‌نکته بیان کرد: چنانچه شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در ایران نیز، ریسک‌های خود را به شرکت‌های بیمه‌‌ای انتقال دهند، می‌توانند نسبت به نگرانی‌های خود، پوشش‌های بیمه‌ای لازم را دریافت نمایند.
صلاحی‌نژاد با تاکید بر این‌که صنعت بیمه توفیق داشته تا زمان تحریم‌ها، با اقداماتی افتخارآمیز با چالش‌ها مقابله نماید، فائق آمدن بر مشکلات اینچنینی را، موجب برجای گذاردن کارنامه‌ای تحسین‌برانگیز برشمرد و گفت: طی این سال‌های سخت، بزرگترین پرتفوهای بیمه‌ای مربوط به شرکت‌های پتروشیمی‌ و هواپیمایی بوده که تحت تحریم‌های سنگین قرار داشتند و این‌ موضوع نشان‌دهنده‌ی تلاش‌های صنعت بیمه در این حوزه‌ها بوده است.

مهدی شریعتی فر رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای خراسان رضوی و مدیر بیمه دی در این استان، با بیان این که ۲۵ شرکت بیمه‌ای، ۶۶ شعبه، بالغ بر ۸ هزار نماینده و بیش از ۱۵۰ کارگزار در این استان مشغول به کار هستند بیان کرد: صنعت بیمه بازوی حمایتی برای آسایش مردم و صنایع است، گفت: از آن‌جا که صنعت بیمه همواره مظهر آرامش بوده است، لذا همه‌ی فعالان این عرصه می‌بایست با تلاشی مجدانه در راستای افزایش ضریب نفوذ بیمه، نقش مهمتری در برقراری امنیت اقتصادی ایفا نمایند.
وی با اشاره به اقدامات زیرساختی بیمه مرکزی ج.ا.ا در راستای فرهنگ‌سازی، گفت: با برنامه‌ها و بسترسازی‌های بیمه مرکزی، در آینده شاهد آثار مثبتی در حوزه‌ی توسعه و ترویج فرهنگ بیمه‌ای خواهیم بود.

شریعتی‌فر با اشاره به فعالیت سه نهاد بانک، بورس و بیمه به عنوان نهادهای اصلی در حوزه‌ی اقتصاد، تاکید کرد: شرکت‌های بیمه‌ای نیازمند توجه بیشتری در سطح کلان‌ مدیریت کشوری هستند. به ویژه آن‌که بیمه‌ها می‌توانند در حل مشکلات مردم،‌ ایفاگر نقش حمایتی باشند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای استان خراسان رضوی در خاتمه بیان کرد: ظرفیت‌های‌ خوبی در این استان وجود دارد که می‌توان‌ با بهره‌مندی از این استعدادها و نیز بومی‌سازی برخی فرآیندها، نتایج بسیار مطلوبی را حاصل آورد.

https://tejaratava.ir/?p=108333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.