• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

«زنگ بیمه» در مدارس استان گلستان به صدا درآمد

  • کد خبر : 108041
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۰۳
«زنگ بیمه» در مدارس استان گلستان به صدا درآمد
در نخستین روز از هفته بیمه و همزمان با سراسر کشور، «زنگ بیمه» در مدارس استان گلستان ، به میزبانی بیمه دی به صدا درآمد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ به همت این شرکت، امروز سه‌شنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۲، مراسم نواختن زنگ بیمه به طور نمادین و با حضور محمد کاملی نائب رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای استان گلستان و مدیر بیمه دی در این استان به همراه جمعی از همکاران محترم این استان در مدرسه شهید سرافراز حبیب الله ملک بخش بهاران گرگان برگزار شد و در این مراسم اهمیت آموزش و فرهنگ سازی بیمه در مدارس و همچنین اهمیت گنجاندن مفاهیم بیمه در‌متون درسی تشریح شد .
محمد‌کاملی افزود صنعت بیمه می تواند با آموزش بیمه به دانش آموزان این فرهنگ را به خانواده ها نیز منتقل نماید که منجر به آرامش و آسایش و همچنین رفاه را برای آینده جامعه تضمین نمایید .
ایشان‌ افزود یکی از مهترین رشته های بیمه برای دانش آموزان که از اهمیت ویژه ای برخوردار است بیمه عمر و مستمری می باشد که با تهیه این بیمه نامه هم بیمه شده دارای پوشش عمر و حوادث و هم پس اندازی برای آینده می باشد .
ایشان خاطر نشان کرد ایثار و خون شهیدان سرافراز ، کشورمان را بیمه کرده و این افتخار بزرگ نسیب شرکت بیمه دی گشته که خانواده های معظم و معزز ایثار گران را بیمه نماید .
در ادامه مراسم و به جهت برگزاری مراسم زنگ بیمه در مدرسه ای که مزین به نام شهید سرافراز حبیب الله ملک بوده از برادر بزرگوار شهید تقدیر بعمل آمده است .
در این مراسم بسته‌های هدیه از سوی بیمه دی به کلیه دانش آموزان اهدا گردید و با طرح سوال با موضوع بیمه به ۳ نفر از دانش آموزان‌ عزیز هدایائی ویژه اهدا شد .

https://tejaratava.ir/?p=108041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.