• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

فولادی‌های کشور به فولاد مبارکه نگاه می‌کنند/ از پروژه‌های فناورانه فولاد مبارکه حمایت می‌کنیم

  • کد خبر : 107342
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
فولادی‌های کشور به فولاد مبارکه نگاه می‌کنند/ از پروژه‌های فناورانه فولاد مبارکه حمایت می‌کنیم
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: جریان ایجاد شده پشت این پروژه‌ها باعث نگاه مثبت فولادی‌های کشور به فولاد مبارکه خواهد شد و این نگاه منجر به راه افتادن جریان اقتصادی قوی‌تر و پویاتر خواهد گردید.

روح‌اله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، درآیین امضای سندهای همکاری توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه صنایع فلزی و معدنی با بیان اینکه در دوره چهارم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دو رویکرد جدی و مستقل داریم گفت: توسعه فناوری با نگاه کاشتن برای آینده و ایجاد ستادهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان با هدف نفوذ فناوری‌ها به بخش‌های صنعت و اقتصاد واقعی کشور. قانون جهش تولید دانش‌بنیان که در مجلس به تصویب رسید، باقیات‌الصالحاتی برای این مجلس است و امیدوارم همه کسانی که در این حوزه دخیل هستند به این قانون پایبند باشند.

دهقانی به افتخارآفرینی ۲۱ پروژه فناورانه شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد که مورد تأیید معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری قرار گرفته‌اند. این پروژه‌ها نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری هستند و به عنوان یک گام مهم در راستای تحقق اهداف توسعه دانش‌بنیان کشور معرفی شده‌اند.

وی تصریح کرد: جریان ایجاد شده پشت این پروژه‌ها باعث نگاه مثبت فولادی‌های کشور به فولاد مبارکه خواهد شد و این نگاه منجر به راه افتادن جریان اقتصادی قوی‌تر و پویاتر خواهد گردید.

https://tejaratava.ir/?p=107342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.