• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

حضور فعال پتروشیمی جم در نمایشگاه اوراسیا پلاست ۲۰۲۳

  • کد خبر : 107043
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
حضور فعال پتروشیمی جم در نمایشگاه اوراسیا پلاست ۲۰۲۳
شرکت پتروشیمی جم از از ۰۱ الی ۰۴ آذر ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک استانبول در کشور ترکیه حضور می‌یابد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا ترکیه بزرگ‌ترین نمایشگاه پلاستیک منطقه اوراسیا است که با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه معتبر جهانی ماشین‌آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین‌آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب،hyrdraulic  و پنوماتیک، روش‌های بازیافت و… ارائه می‌گردد.

این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین‌المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه اوراسیا است. سهم بازار قابل توجه ترکیه و اهمیت راهبردی آن برای ایران، حضور شرکت‌های متعدد تریدر ایرانی و همچنین رقابت نفس‌گیر با رقبای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در این بازار، از مزایای اوراسیا ترکیه به عنوان یکی از ضروری‌ترین محافل مذاکره، داد و ستد و رصد وضعیت رقبا است.  

حضور پتروشیمی جم در نمایشگاه سال گذشته و مذاکره فشرده با بسیاری از مشتریان ایرانی، ترکیه‌ای، اروپایی و روس آن را به رویدادی بی‌بدیل در میان سایر رویدادهای مرتبط نسبت به شرایط بازار جم تبدیل کرده است، لذا امسال نیز تیم کاملی از کارشناسان و متخصصان جم با برنامه‌ریزی دقیق، تشکیل کمپین بازاریابی و دعوت از مشتریان از طریق CRM در این رویداد حضور دارند.

نمایشگاه صنعت پلاستیک استانبول بستری برای تعامل تجاری با سایر شرکت‌ها و برندهای بین‌المللی است که در آن شرکت‌های مطرح و برندهای معتبر، تولیدات و فناوری‌های خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. این نمایشگاه در آخرین برگزاری خود، میزبان ۸۹۷۱ بازدیدکننده از ۱۳۸ کشور، ۵۱۷۷۱ بازدیدکننده از سراسر ترکیه، بیش از ۹۰۰ هیئت پذیرایی از ۳۹ کشور به نمایندگی از جغرافیای وسیعی از روسیه تا خاورمیانه و آفریقا بود و توانست در تعداد بازدیدکنندگان رکورد به ثبت رساند.

نکته مهم، حجم صادرات پتروشیمی جم به کشور ترکیه می‌باشد که در سال گذشته ۷۲ هزار تن به ارزش ۸۱ میلیون دلار بوده است.

گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک استانبول در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ نوامبر ۲۰۲۳ مصادف با ۱ الی ۴ آذر ماه ۱۴۰۲، توسط TUYAP با همکاری PAGEV (بنیاد صنعت پلاستیک ترکیه) در مرکز همایش و کنگره نمایشگاه Tüyap، استانبول برگزار می‌شود و غرفه‌ی 516A متعلق به پتروشیمی جم در سالن شماره ۵ پذیرای مهمانان و بازدیدکنندگان است.

https://tejaratava.ir/?p=107043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.