به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی در جمع همکاران شعبه مدرس و ستاد استان با بیان این مطلب اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا حداکثر رضایت مردم را بدست آوریم و پرداخت خسارت در حداقل زمان و کمترین مراجعه پرداخت شود.
رییس هیات مدیره بیمه ایران با بیان این که روند توسعه خدمات در بستر شبکه در تمامی بخش های دولت رو به گسترش می باشد، افزود: تلاش داریم تا پرداخت خسارت را کاملا برخط ارایه دهیم و مردم دیگر مراجعه حضوری نداشته باشند و این شاخص مهم ارزیابی مدیران می باشد.
مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر این که گسترش شبکه خسارت غیر حضوری بر بستر شبکه مهمترین اقدام و اولویت بیمه ایران در کشور می باشد، افزود: استعلام تمامی اسناد قضایی برخط صورت گیرد تا از خسارت ساختگی جلوگیری شود و سرعت در کار بیشتر شود و هم چنین حجم پرونده فیزیکی کاسته و خسارت دیدگان نیز در فرایند اداری تسهیل تری قرار بگیرند.
حسن شریفی با اذعان به این تمام تلاش خود را در جهت بحث رفاهی همکاران بکار گرفته ایم، اظهار داشت: بیمه ایران را باید چابک کنیم. در ادامه برنامه های بازدید مدیر عامل از استان خراسان رضوی خسارت آتش سوزی بزرگ استان با حضور بیمه گذار به وی پرداخت شد