• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
با تلاش گروه های تخصصی ترابری شرکت ملی حفاری ایران در نیمه نخست سال محقق شد

جابحایی ۵۵ دستگاه حفاری در سطح محورهای مواصلاتی و جاده های دسترسی به مناطق عملیاتی کشور

  • کد خبر : 103061
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
جابحایی ۵۵ دستگاه حفاری در سطح محورهای مواصلاتی و جاده های دسترسی به مناطق عملیاتی کشور
با تلاش گروه های تخصصی اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران و هماهنگی و همکاری پلیس راهور، در نیمه نخست سال جاری اقدام به جابجایی ۵۵ دستگاه حفاری سبک و سنگین خشکی در سطح محورهای مواصلاتی و جاده های دسترسی به مناطق عملیاتی کشور شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، محمد مهدی اولی پور مدیرخدمات شرکت در توضیح بیشتر در این باره گفت: جابجایی دکل های حفاری به توجه به حجم و ابعاد تجهیزات و متعلقات آن با بکارگیری افزون بر ۱۲۰ دستگاه خودروهای کشنده فوق سنگین، سنگین و تریلر در قالب محموله های ترافیکی انجام می شود.

وی افزود: جابجایی دستگاه های حفاری با رعایت استانداردهای تعریف شده، ضوابط ایمنی و رعایت مقررات حمل و نقل با هماهنگی پلیس راهور صورت می پذیرد و انجام کار طبق زمانبندی، تاثیر بسزایی در شتاب بخشی به عملیات حفاری و تکمیل به موقع پروژه های حفاری دارد.

اولی پور با بیان اینکه جابجایی دستگاه های حفاری شامل نصب و برپایی برای آغاز حفاری یا پیاده سازی دکل پس از خاتمه کار و حمل و نقل آن انجام می شود، اظهار کرد: در زمینه نصب، برپایی یا جدا سازی دستگاه های حفاری علاوه بر گروه های جابجایی ترابری، کارکنان دستگاه و بخش های دیگر همکاری و همیاری دارند.

مدیرخدمات شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه شمار محموله های جابجا شده در مدت پیش گفته مربوط به ۵۵ دستگاه حفاری ۶ هزار و ۴۱۸ محموله و مسافت طی شده ۱۰ هزار و ۴۴۶ کیلومتر بوده است، گفت: جابجایی دکل ها به طور عمده در استان های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان، سیستان و بلوچستان، فارس و اردبیل صورت گرفته است.

وی یادآور شد: اداره کل ترابری که زیر مجموعه مدیریت خدمات شرکت محسوب می شود و متشکل از اداراتی شامل:
پشتیبانی (امور اداری آموزشبودجه و قراردادهاخدمات مکانیزهبانک خودرو) بازرسی فنی سوخت، تعمیرات( سبکنیمه سنگین سنگین _ هیدرولیک _ خدمات لاستیک _ سرویس و تعویض روغن)
عملیات سنگین،باربری آزاد(
عملیات حمل و نقل وسائط نقلیه عمومی و خارج از ناحیه تاکسیرانی _ مینی بوس _ اتوبوسرانی) تشکیل شده است.

https://tejaratava.ir/?p=103061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.