• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

استفاده از هوش مصنوعی در درمان ناباروری / مهمترین مباحث بیست و سومین کنگره انجمن علمی باروری و ناباروری ایران

  • کد خبر : 102519
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
استفاده  از هوش مصنوعی در درمان ناباروری / مهمترین مباحث بیست و  سومین  کنگره انجمن  علمی باروری و ناباروری ایران
رئیس بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران گفت : از بیست و سه سال قبل کنگره انجمن ناباروری ایران به طور منظم در تهران و شهرستان های دارای مرکز ناباروری برگزار شده اما در چند سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کووید 19 این گردهمایی به صورت مجازی برگزار شده و امسال این کنگره به صورت حضوری برگزار می شود .


دکتر محمد ابراهیم پارسانژاد  گفت : مهمترین مباحث بیست و  سومین  کنگره انجمن ناباروری ایران ، استفاده  از هوش مصنوعی در درمان ناباروری ، استفاده از سلول های بنیادی در درمان ناباروری  و  استفاده از فرآوده های خوراکی به جای تزریق فرآورده های شیمیایی  جهت  درمان ناباروری می باشد .
وی  مطرح کرد : بیست و  سومین  کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران ، چند  وجهی می  باشد و  متخصصین کلیه رشته های مرتبط مانند متخصصان زنان و زایمان ، متخصص جنین شناسی و متخصصین اورولوژی در  حوزه  ناباروری و… در آن  حضور  دارند .
دکتر پارسانژاد افزود : حدود  ۲۰ الی ۳۰ استاد  برجسته  علم  ناباروری از خارج از کشور در این کنگره  میهمان هستند  که  البته برخی از آنها به  صورت  مجازی سخنرانی خواهند کرد .
رئیس انجمن باروری ناباروری ایران در پایان افزود  :  ضرورت برگزاری این  همایش ها  که  با حضوراساتید به نام این رشته  در سراسر دنیا ، پزشکان ، پرستاران ، ماماها ، برگزار می شود ، تبادل اطلاعات و  آشنایی با  علوم  نوین  است  و در سال  پیش رو  در ۵ تا۷  اردیبهشت  بیست و سومین کنگره ناباروری در تهران برگزار خواهد شد .

https://tejaratava.ir/?p=102519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.