• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
در نشست مدیران ارشد شرکت های بهره برداری نفت و گاز شرق و ملی حفاری در خراسان رضوی

توسعه همکاری ها و هم افزایی میان دو شرکت مورد تاکید قرار گرفت

  • کد خبر : 101778
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
توسعه همکاری ها و هم افزایی میان دو شرکت مورد تاکید قرار گرفت
در نشست مشترک مدیران ارشد شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق و شرکت ملی حفاری ایران، زمینه های توسعه همکاری ها و هم افزایی میان دو شرکت مورد تاکید قرار گرفت‌.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، این نشست به میزبانی شرکت نفت و گاز شرق با حضور مدیران عامل دو شرکت، معاون مدیرعامل در امور فنی و مهندسی ، مدیران عملیات حفاری خشکی _ ۳، خدمات و اچ اس ئی، مشاور مدیر عامل، و شماری از روسای ستادی و پشتیبانی فنی این شرکت و تعدادی از مدیران شرکت میزبان در مشهد مقدس برگزار شد.

در این نشست مهندس فرشید خیبری با اشاره به گستره حوزه مسئولیت نفت و گاز شرق و تمرکز این شرکت بر استحصال گاز از مخازن تحت سرپرستی ، گفت: شرکت نفت و گاز شرق تامین گاز مورد نیاز و مصرفی ۶ استان در شمال کشور را برعهده دارد.

وی افزود: در راستای برنامه های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، توسعه و افزایش تولید نفت و گاز از میادین در دستور شرکت های زیر مجموعه آن شرکت می باشد و در این ارتباط شرکت ملی حفاری ایران می تواند در اجرای طرح های توسعه ای و شتاب بخشی در تحقق برنامه ها در تعامل و همیاری با این شرکت نقش بسیار مهمی ایفا نماید‌‌ .

خیبری به استقرار دو دستگاه حفاری ۹۱ و ۳۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران در موقعیت های میدان طوس و گنبدلی در استان خراسان رضوی اشاره و خواهان تقویت همکاری و تبادل تجربه و تعامل بین متخصصان دو شرکت گردید.

در این نشست دکتر حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نیز ضمن ابراز خوشنودی از فرصت پیش آمده برای دیدار و نشست صمیمی با مدیران و همکاران در شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ، وظایف و نقش محوری شرکت ملی حفاری در فرآیند تولید نفت و گار در کشور و تحقق برنامه های صنعت نفت را تشریح کرد.

وی در ارتباط با توسعه همکاری ها با شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت های زیر مجموعه آن شرکت از جمله شرکت نفت و گاز شرق اشاره و افزود: با توجه به انعقاد قراردادهای همکاری بین دو شرکت و توسعه تعاملات ، این شرکت با اختصاص دکل های حفاری و تجهیزات خدمات یکپارچه فنی و مهندسی؛ تلاش دارد تا طرح های مورد نظر، به ویژه در موضوع تولید گاز را با بسیج امکانات طبق برنامه و در زمان تعیین شده اجرا نماید‌.

گلپایگانی اظهار کرد: به طور یقین ارتباطات تنگاتنگ میان متخصصان و کارشناسان شرکت ها می تواند در ارائه کمیت و کیفیت کار بسیار تاثیر گذار باشد و در این زمینه این ارتباط و تعامل میان همکاران شرکت نفت و گاز شرق و ملی حفاری قابل تقدیر و قدردانی می باشد.

https://tejaratava.ir/?p=101778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.