به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرگزاری پتروشیمی ایران ( ایپنا)،این همایش با هدف دیدار مستقیم و بدون واسطه و شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان مارون برگزار گردید.
شرکت کنندگان در همایش، نظرات و پیشنهادات خود را درباره ی: کیفیت و آنالیز آزمایشگاهی محصولات تحویلی؛ نحوه ی بسته بندی؛ سرعت در بارگیری و تحویل از زمان اعلام درخواست، دقت در بارگیری، تخلیه و تحویل سفارش، سرعت در بررسی شکایات احتمالی مشتریان و رفع مشکلات؛ درخواست مطالعه و بررسی نسبت به تولید گریدهای جدید پتروشیمی مارون با توجه به نیاز بازار داخلی و مشتریان بین المللی و … مطرح کردند که معاونین، مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف، پاسخگوی مشتریان محترم بودند.
قطعا برپایی این همایش صمیمی و دریافت نظرات مشتریان پتروشیمی مارون، گام بلندی در راستای توسعه ی فرهنگ مشتری مداری و حرکت به سوی احترام به سلیقه ی مشتریان داخلی و خارجی و توجه ویژه به رعایت حقوق مصرف کنندگان خواهد بود.
شرکت کنندگان؛ ضمن قدردانی بابت برپایی نخستین همایش مشتریان مارون؛ خواهان برپایی سالیانه ی این نشست صمیمی شدند.