• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

ساختمان کنترل زمان و سردرب ورودی شماره یک شرکت فولاد خوزستان افتتاح شد

  • کد خبر : 100504
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
ساختمان کنترل زمان و سردرب ورودی شماره یک شرکت فولاد خوزستان افتتاح شد

ساختمان کنترل زمان و سردرب ورودی شماره یک شرکت فولاد خوزستان با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه و جمعی از معاونان و مدیران بخش‌های مختلف شرکت افتتاح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از شرکت فولاد خوزستان، رضا طاهری رئیس هیات مدیره در این مراسم گفت: اعضای هیات مدیره همواره پشتیبان طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد خوزستان هستند.

وی افزود: سرمایه گذاری و اجرای طرح های توسعه ای در فولاد خوزستان شتاب چشم گیری داشته است و این حرکت پایداری و افزایش تولید، اشتغال جوانان و سودآوری را به همراه خواهد داشت.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: این طرح دریچه‌ای به سوی طرح‌های آینده است. اجرای چنین پروژه‌هایی، بیانگر پویایی و توسعه در گروه فولاد خوزستان می‌باشد.

وی افزود: طرح یادشده از میان ۱۰۰ طرح ارسال شده انتخاب شد و این طرح نمادی از محصولات شرکت، پل سفید اهواز و نشان شرکت بوده که درخور شان و منزلت فولاد خوزستان، ماندگار خواهد شد.

مدیرعامل در حاشیه مراسم افتتاح، از به سرانجام رسیدن تبدیل صندوق بازنشستگی کارکنان رسمی شرکت فولاد خوزستان خبر داد.

وی در پایان از حمایت‌های هیات مدیره و تلاش‌های مسئولان و کارکنان شرکت فولاد خوزستان تشکر نمود.

میثم شهنیانی معاون طرح و توسعه شرکت فولاد خوزستان گفت: توسعه در فولاد خوزستان همواره ادامه دارد. پروژه ساختمان کنترل زمان و سردرب ورودی شماره یک شرکت فولاد خوزستان در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع احداث و ساختمان، سازه و تجهیزات اصلی و جانبی آن با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال انجام شده و امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در اوایل پاییز سال جاری، پروژه بزرگ زمزم ۳ افتتاح می‌شود. اجرای چنین پروژه‌هایی، بیان‌گر تلاش و هماهنگی تمامی واحدهای شرکت فولاد خوزستان می‌باشد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، این مراسم با حضور مسئولان فولاد خوزستان بر مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، عصرگاه چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

گفتنی است، ساختمان کنترل زمان ورودی شماره یک شرکت فولاد خوزستان به نام شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس، سردار هور حاج علی هاشمی مزین گردید.

https://tejaratava.ir/?p=100504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.