• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

۴۰ درصد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد دست دلالان است

  • کد خبر : 26733
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

عضو هیئت مدیره عمران شهر جدید هشتگرد گفت: حدود ۴۰ درصد مسکن مهر این شهر در دست دلالان است و به این افراد درباره عدم مراجعه برای تعیین تکلیف هشدار جدی می‌دهیم.

به گزارش تجارت آوا ، محمدعلی حاجی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، اظهار کرد: حدود ۴۹ هزار مسکن مهر در این شهر ساخته شده که حدود ۳۵ هزار واحد آن متقاضی موثر داشته است.

وی با بیان اینکه در شهر جدید هشتگرد با خرید و فروش واحدهای مسکن مهر توسط دلالان مواجه هستیم، افزود: این افراد به واسطه اینکه نیازی به استفاده از مسکن ندارند به تبع آن هیچ‌گونه سهمی در فروش اقساطی ندارند و پروسه تحویل واحد را انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: حدود ۴۰ درصد مسکن مهر این شهر در دست دلالان است و به این افراد درباره عدم مراجعه برای تعیین تکلیف هشدار جدی می‌دهیم.

وی ادامه داد: حدود ۳۰۰ میلیارد تومان آورده اولیه متقاضیان بر اساس تفاهم نامه باید تکمیل وجه می‌شد که این کار انجام نشده است.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه شورای مسکن واحدهای آماده تحویل مشمول هزینه‌های نگهداری است و باید در مرحله اول هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: در مرحله دوم تمام واحدهای خالی که دلالان برای تحویل آن مراجعه نکرده‌اند به امور مالیاتی معرفی می‌شوند و نسبت به اخذ مالیات اقدام خواهد شد.

حاجی‌زاده تصریح کرد: در مرحله سوم واحدهای مسکن مهر را از ید و اختیار دلالان خارج می‌کنیم و آنها را به واحدهای زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی ارجاع می‌دهیم. واحدهای آماده تحویل دلالان را نیز به متقاضیان واقعی تحویل می‌دهیم.

https://tejaratava.ir/?p=26733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.