• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

۲۱۵۰۰ میلیارد ریال ضمانت نامه در بانک توسعه تعاون استان خوزستان صادر گردیده است

  • کد خبر : 80819
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
۲۱۵۰۰ میلیارد ریال ضمانت نامه در بانک توسعه تعاون استان خوزستان صادر گردیده است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از صدور ۲۱۵۰۰ میلیارد ریال ضمانت نامه در خوزستان خبر داد.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی سفر به استان خوزستان اظهار داشت: استان عملکردی ممتاز از حیث تمامی شاخص ها بجا گذاشته است و دستاوردهای کمی و کیفی در حوزه تجهیز منابع و پرداخت تسهیلات حاصل گردیده است.
وی افزود: عملکرد استان در تجهیز منابع سپرده ای بسیار مطلوب بوده است و ۲۷ هزار میلیارد ریال در سرفصل مانده منابع بانک وجود دارد و استان با رعایت استاندارد شاخص مصارف به منابع ، فرصت های مناسبی را برای پیشبرد تکالیف ملی در بانک به وجود آورده است.
ایرانی در این سفر از شعب شهرستانهای دزفول ، اندیمشک و شوش بازدید نمود.
وی در این بازدید که با همراهی جلیل کرمی برجوئی مدیریت شعب استان ، عبدالعالی ناصری رئیس حوزه حراست و علیداد محتشم زاده معاون فناوری و پشتیبانی مدیریت شعب انجام شد ، از نزدیک با پرسنل شعب دزفول ، اندیمشک و شوش دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات آنها و اهداف بانک گفتگو نمود.
در این دیدار ایرانی ضمن قدردانی از تلاش همکاران گفت : امسال با وجود مسائل و مشکلات گوناگون سپری شد و استان خوزستان خوشبختانه موفق شد با وجود مشکلات مختلف برنامه های ابلاغی در شاخص های مختلف را محقق نماید و جا دارد که بابت این موفقیت تقدیر و تشکر ویژه بعمل آید.
وی در ادامه با اشاره به این موضوع که موفقیت اتفاقی نیست گفت: موفقیت استان مرهون تلاش تمامی همکاران در همه‌ی سطوح است.
ایرانی در این بازدید ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای خانواده بانک توسعه تعاون و با اشاره به اهداف بانک در سال آینده گفت: لازم است مدیریت و همکاران استان با آگاهی لازم و برنامه ریزی مدون در راستای تحقق اهداف و اعتلای جایگاه بانک اهتمام ویژه داشته باشند.
عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: بانک در سالی که گذشت تلاش کرد تا شایسته ترین خدمات را به مشتریان ارائه کند.
ایرانی افزود: بانک ضمن حرکت در مسیر رشد و تعالی اقتصاد تعاونی و اجرای سیاست‌های ابلاغی دولت محترم سیزدهم در قالب بسته های پولی وبانکی من جمله؛اشتغال پایدار روستائی، تبصره ها،تکالیف قرض الحسنه و… عملکردی ممتاز حاصل نموده است.
عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون افزود:امروزه عده و عده و تعداد شعب و حتی منابع مالی نشان از توان نظام بانکی نیست، و در واقع شاخصی که سنجه ی مناسبی برای ارزیابی تلقی میشود،بهره وری واثربخشی است.
وی در این بازدیدها استان خوزستان را ظرفیتی کم نظیر خواند وگفت: از همکاران ساعی،خدوم،منعطف و حرفه ایی خودم در استان انتظار ورود به حوزه های مختلف اقتصادی را دارم.
ایرانی گفت:از جانب هیات مدیره ومدیرعامل محترم زحمات همکاران را ارج نهاده و سال پیش رو را تبریک می گویم.

https://tejaratava.ir/?p=80819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.