• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

۱۰۰۰ محصول ایرانی در چهارمین نمایشگاه اسباب بازی

  • کد خبر : 53118
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
۱۰۰۰ محصول ایرانی در چهارمین نمایشگاه اسباب بازی
چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، با حضور بیش از ۱۲۰ تولیدکننده و با معرفی بیش از ۱۰۰۰ محصول ایرانی، امروز ۲۶ اردیبهشت افتتاح شد.

به گزارش تجارت آوا، چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی” با هدف معرفی ظرفیت ها، نمایش توانمندی‌ها و آخرین دستاورد‌های تولیدکنندگان اسباب بازی کشور و در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رونق کسب و کار برگزار شد.

کامبیز آقایی با بیان اینکه این نمایشگاه نقطه تلاقی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کالا و خدمات است، گفت: این نمایشگاه در چند سال اخیر که مزین به شعار کلیدی حمایت از تولید ملی بوده، بر آن است تا با خلق فرصت ها، ثمره سرمایه گذاری و حاصل تفکر و فرهنگ ایرانی را به بهترین نقش ممکن به مصرف کننده معرفی نماید.

مدیر چهارمین نمایشگاه اسباب بازی افزود: در این دوره از نمایشگاه که محصولات خارجی جایگاهی در آن نخواهند داشت، تولیدکنندگان ایرانی محصولات با کیفیت خود که منطبق با فرهنگ ایرانی و تحت نظارت شورای نظارت بر اسباب بازی است را در معرض دید مصرف کنندگان قرار خواهند داد.

وی گفت: شعار این دوره با عنوان” با کیفیت بازی کنیم” انتخاب شده و نشان از عزم تولیدکنندگان ایرانی به تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت در بازار‌های بین المللی است. 

آقائی گفت: از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه می‌توان به حضور اکثر تولیدکنندگان برتر، سطح کیفی محصولات ارائه شده، ایجاد فضای گفتگو میان تولیدکنندگان و فعالان این صنعت در فضای نمایشگاه، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و آموزشی برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به همه گیری ویروس کرونا در دو سال گذشته و تاثیرات مخرب آن بر اقتصاد جوامع، برگزاری این نمایشگاه در این شرایط موجود و حضور دوباره تولیدکننده، مصرف کننده و دست اندرکاران بخش‌های مختلف در کنار هم، شاهد جهش تولید در این صنعت مهم باشیم.

مدیر چهارمین نمایشگاه اسباب بازی با اشاره به اهمیت اسباب‌بازی در انتقال فرهنگ به کودکان، بر لزوم حمایت از این صنعت با برگزاری این رویداد‌ها تاکید کرد و گفت: بخش مهمی از آینده کودکان، علائق و شخصیت، ریشه در بازی‌های دوران کودکی دارد؛ بنابراین انتخاب نوع بازی و اسباب‌بازی از جنبه فرهنگی بسیار حائز اهمیت است. اسباب‌بازی‌ها عامل انتقال فرهنگ هستند و هر فرهنگی خاستگاه خود را دارد که خوشبختانه در چند سال اخیر در کشور با ورود سرمایه گذاران خلاق و تولید محصولات با کیفیت شاهد استقبال عمومی و همچنین صادرات اسباب بازی ایرانی به بازار‌های جهانی نیز هستیم. 

آقائی در ادامه افزود: بی شک در این برهه کنونی تولیدکنندگان افسران خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و این نمایشگاه به عنوان جایگاه و آیینه خوش‌نمای موفقیت‌های بزرگ صنعت اسباب‌بازی کشور تلاش خواهند کرد تا توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولیدی و خدماتی در این صنعت را در بالاترین سطح به مخاطبان معرفی کند.

چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، با حضور بیش از ۱۲۰ تولیدکننده و با معرفی بیش از ۱۰۰۰ محصول ایرانی، از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب، پذیرای علاقمندان، دست اندرکاران و خانواده‌های محترم، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب تهران خواهد بود.

https://tejaratava.ir/?p=53118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.