• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4
بورس کالا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛

گشایش انبارها و نمادهای معاملاتی زیره سبز/ انبارها آماده پذیرش محصول برداشت امسال شدند

  • کد خبر : 24737
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
گشایش انبارها و نمادهای معاملاتی زیره سبز/ انبارها آماده پذیرش محصول برداشت امسال شدند
مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای از گشایش انبارها و نمادهای معاملاتی زیره سبز درجه یک در بورس کالا جهت انجام معاملات گواهی سپرده کالایی خبر داد.

به گزارش «کالاخبر»؛ براساس این اطلاعیه که مخاطب آن کلیه کارگزاران و فعالان بازار گواهی سپرده کالایی است، از امروز شنبه ۲۹ خرداد ماه انبارهای محصول زیره سبز پذیرش شده در بورس کالا شامل انبارهای شرکت کیمیا بذر تربت حیدریه، اتحادیه تعاونی های روستایی خراسان رضوی و شرکت تعاونی مینو بذر گلستان فعال شده و آماده پذیرش محصول مشتریان است.

زمان گشایش نمادهای معاملاتی گواهی سپرده کالایی مربوط به این انبارها شامل زیره سبز۰۱۰۳ کیمیابذر (زیر۰۱۰۳پ۰۱)، زیره سبز۰۱۰۳دانش (زیر۰۱۰۳پ۰۲) و زیره سبز۰۱۰۳ شرکت مینوبذر (زیر۰۱۰۳پ۰۴) نیز از روز سه شنبه اول تیر ماه خواهد بود.

گفتنی است، اطلاعات مربوط به سفارش ها و قیمت های معاملاتی در بخش بورس کالا قسمت گواهی سپرده در سایت www.tsetmc.com برای عموم قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است محصول تحویلی به انبارها باید تولید سال ۱۴۰۰ بوده و انبارها محصول تولیدی سال های گذشته را پذیرش نمی کنند.

هر گواهی سپرده کالایی نیز معادل یک کیلوگرم زیره بوده و برای تحویل گرفتن کالا از انبار حداقل ۲۵ کیلوگرم معادل ۲۵ گواهی سپرده کالایی لازم است.

حداکثر زمان نگهداری کالا تا تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ تعیین شده و تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده کالایی و آخرین روز معاملاتی نمادهای ایجاد شده ۲۵ خرداد ماه سال آتی می باشد و پس از آن معاملات نمادها برای فرآیند تحویل و تسویه حساب با انبار متوقف خواهد شد.

https://tejaratava.ir/?p=24737

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.