• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

کنفرانس ملی تحول دیجیتال بانک و بیمه با حمایت بانک سینا برگزار شد

  • کد خبر : 71048
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
کنفرانس ملی تحول دیجیتال بانک و بیمه با حمایت بانک سینا برگزار شد

اولین کنفرانس ملی تحول دیجیتال بانک و بیمه با مشارکت وزارت اقتصاد و دارایی، بانک سینا، کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، پژوهشکده امور اقتصادی و مجمع تشخیص مصلحت نظام روز ۲۸ آذرماه سال جاری در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این کنفرانس با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، رییس کل بانک مرکزی و جمعی از مدیران حوزه پرداخت و فین‌تک‌با محورهای تحول دیجیتال و نقشه راه نظام بانک و بیمه در ایران، نقش نظام بانک و بیمه در حکمرانی دیجیتالی، چابکی نظام بانک و بیمه کشور در اکوسیستم دیجیتال و آینده‌پژوهی نظام بانک و بیمه کشور در مواجهه با تحول دیجیتالی برگزار شد.

بانک سینا هم‌راستا با تحولات حوزه بانکداری و تغییر رویکردها به بانکداری نوین، تغییر و بهبود در برنامه کسب‌کار را با تمرکز بر این تحولات به ویژه در حوزه بانکداری دیجیتال در دستور کار قرار داده است که می‌تواند جهشی مناسب در عملکردها و افزایش سهم بازار به همراه داشته باشد.
حمایت بانک سینا از این همایش در راستای همسویی با تحولات، مباحث و رویدادهای فناورانه عصر جدید صورت گرفته که مسیر بانکداری آینده را ترسیم می‌کند.

https://tejaratava.ir/?p=71048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.